به گزارش افکارنیوز،
بسیاری از خانم‌ها صافی پوست و درخشش آن برایشان اهمیت زیادی دارد و به محض اینکه چین و چروک‌ روی صورت دیده می‌شود سراغ انواع روش‌های رفع چین و چروک می‌روند و هزینه‌های گزافی‌ برای درمان آن پرداخت می‌کنند.

چین و چروک دور چشم یکی از عارضه‌هایی است که به تدریج‌ با افزایش سن به ویژه پس از 30 سالگی بروز می‌کند و خانم‌ها تلاش می‌کنند با استفاده از انواع کرم‌ها یا روش‌های طبیعی چین و چروک دور چشم را از بین ببرند‌ ما به شما روش‌های طبیعی معرفی می‌کنیم که به کمک آنها می‌توانیم چین و چروک دور چشم را از بین ببریم البته باید بدانید که برخی عوامل چون قرار گرفتن در برابر نور آفتاب، آلودگی هوا، خشکی پوست موجب افزایش چین و چروک‌های زیر چشم می‌شود.

رفع چین و چروک دور چشم با قاصدک

گل قاصدک یکی از مواد طبیعی محسوب می‌شود که به کاهش چین و چروک دور چشم کمک می‌کند این گیاه خاصیت سم‌زدایی، تصفیه خون و سیستم لنفاوی‌ را دارد و در شادابی و لطافت پوست تأثیرگذار است.

کافی است تا چای قاصدک را پس از آن که خنک شد با پنبه روی پوست دور چشم به آرامی بمالید به کاهش چین و چروک دور چشم خود کمک کرده‌اید.

معجزه زیبایی دور چشم با چای کیسه‌ای

چای کیسه‌ای مرطوب را در یخچال بگذارید و پس از خنک شدن آن را زیر چشمتان قرار دهید انجام این کار به کاهش چین و چروک‌های زیر چشم کمک بسیاری می‌کند.

آب آناناس چین و چروک دور چشمتان را از بین می‌برد

یکی از بهترین از بین برنده‌های چین و چروک دور چشم آب آناناس‌ است کافیست تا آب آناناس را به کمک یک تکه پنبه روی پوست دور چشم بمالید و خاصیت ضد چروکی این ماده طبیعی را مشاهده کنید آب آناناس‌ به دلیل آن که حاوی اسید آلفا هیدروکسی‌ است چین و چروک چشم را از بین می‌برد.

زیبایی را با گلاب تجربه کنید

گلاب خواص بسیاری دارد که از جمله آن می‌توان به خاصیت ضد چروکی‌ و جوان‌سازی پوست اشاره کرد کافیست حداقل روی یک بار مقداری گلاب‌ روی پوست خود بمالید و خاصیت زیبایی و جوان‌سازی آن را مشاهده کنید.پ

معجزه یخ در رفع چین و چروک دور چشم

برای کاهش چین و چروک دور چشم کافیست یخ را روی پوست دور چشم خود قرار دهید و آن را بچرخانید.

با سفیده تخم مرغ دور چشمتان را بوتاکس کنید

سفیده تخم‌ مرغ خاصیت سفت کنندگی‌ دارد و به همین دلیل به کاهش چین و چروک‌های دور چشم کمک می‌کند اما برای نتیجه مناسب باید این روش را به طور مداوم انجام دهید.

درمان چین و چروک دور چشم با روغن‌های طبیعی

به کمک روغن نارگیل و بادام می‌توانید چین و چروک دور چشم را از بین ببرید. روغن نارگیل در کمتر از یک هفته چین و چروک دور چشم را تا حد زیادی از بین می‌برد. روغن بادام را نیز می‌توانید روزی دو بار دور چشم و اطراف دهان بمالید تا خاصیت ضد چروکی آن را مشاهده کنید.