راه‌اندازی 22 واحد صنعتی راکد و غیرفعال لرستان


راه‌اندازی 22 واحد صنعتی راکد و غیرفعال لرستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از راه‌اندازی مجدد 22 واحد صنعتی راکد و غیرفعال شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، «بختیار رازانی» در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال 97 تاکنون 22 واحد تولیدی بهره‌بردار راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی راه‌اندازی مجدد شده‌اند که عمدتاً با تغییر در خطوط تولید، تولید محصول جدید یا تغییر در کادر مدیریتی موفق به بازگشت مجدد به چرخه تولیدشده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این واحدها با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر 170 میلیارد ریال و اشتغال حدود 360 نفر به‌طور مستقیم در شهرک‌های صنعتی در 9 ماهه امسال مجدداً به چرخه تولید بازگشتند.

این مسئول گفت: این واحدها عمدتاً در حوزه صنایع غذایی، شیمیایی، فلزی و کانی غیرفلزی تولید مجدد خود را در سال 97 آغاز کردند.

رازانی تصریح کرد: علاوه‌بر این واحدها 4 واحد احداثی جدید نیز با سرمایه‌گذاری 75 میلیارد ریال و اشتغال 50 نفر در حوزه صنایع شیمیایی، غذایی و فلزی در 9 ماهه امسال به بهره‌برداری رسیدند.

وی ابراز امیدواری کرد که این شرکت مصمم است تا پایان امسال شمار دیگری از واحدهای صنعتی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به‌علل مختلف غیرفعال شده‌اند را راه‌اندازی مجدد کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند