دارندگان فیش‌های سال 85 آماده اعزام به حج تمتع سال 98 باشند


دارندگان فیش‌های سال 85 آماده اعزام به حج تمتع سال 98 باشند

مدیرکل حج و زیارت استان مازندران گفت: امسال برنامه اعزام ثبت‌نام شدگان سال 85 در استان مازندران را در دستور کار داریم که اگر این ظرفیت تکمیل نشد دارندگان فیش‌های سال 86 نیز به عازم حج تمتع خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حبیب‌الله ساداتی در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه استقبال مردم مازندران از سفر معنوی حج تمتع گسترده و کم‌نظیر است، گفت: استان مازندران همه ساله یکی از استان‌های نخست کشور در اعزام زائران به حج تمتع است.

وی با بیان اینکه امسال ۳ هزار و ۳۲۰ نفر از استان مازندران در مراسم حج تمتع اعزام شدند اظهار کرد: ۴۷ درصد این زائران را آقایان و ۵۳ درصد آن‌ها بانوان تشکیل دادند که در ۲۴ کاروان ساماندهی شدند.

مدیرکل حج و زیارت استان مازندران با اشاره به اینکه ثبت‌نام شدگان سال 85 آماده حج تمتع سال 98 باشند گفت: امسال برنامه اعزام ثبت‌نام شدگان سال 85 در استان مازندران را در دستور کار داریم که اگر این ظرفیت تکمیل نشد دارندگان فیش‌های سال 86 نیز به عازم حج تمتع خواهند شد.

ساداتی تصریح کرد: تعداد زائرین ثبت‌نام شده مازندرانی در سال 85، هجده هزار نفر است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی در این سال ثبت‌نام کردند می‌توانند به سایت https://reserve.haj.ir/ مراجعه کنند تا اطلاعات خود را ویرایش کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان مازندران به سفر عمره مفرده اشاره و گفت: تاکنون هیچ صحبتی درباره اعزام زائرین به عمره مفرده نشده است و فقط حج تمتع در دستور کار سازمان حج و زیارت کشور است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟