دو نماینده استان جلسه وزیر کشور در بوشهر را ترک کردند


دو نماینده استان جلسه وزیر کشور در بوشهر را ترک کردند

نماینده دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: چون جایگاه نمایندگان رعایت نشده بود جلسه اقتصاد مقاومتی را ترک کردیم .

به گزارش بوشهر24، صبح امروز با شروع جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر که با حضور وزیر کشور در استانداری بوشهر برگزار شد، به یکباره نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی این جلسه را ترک کردند.

سید کمال الدین شهریاری ظهر امروز در بوشهر درباره علت ترک جلسه امروز خود به همراه سعادت نماینده دشتستان در مجلس اظهار داشت: صبح امروز جلسه اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در استانداری بوشهر برگزار شد که بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید هر سه نماینده استان که در جلسه حاضر بودند، که من به همراه محمد باقر سعادت و خانم الماسی جلسه را ترک کردیم.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلیل ترک جلسه افزود: به دلیل اینکه جایگاه و شأن نمایندگان استان در جلسه رعایت نشده بود بعد از تلاوت قرآن هر سه نماینده جلسه ترک را کردیم.

شهریاری تصریح کرد : چون حجت الاسلام خدری نماینده بوشهر،گناوه و دیلم با تاخیر به جلسه رسید و بعد از ترک جلسه، ما را در حیات استانداری دیدند و با صحبت هایی که شد خودشان و خانم الماسی به جلسه برگشتند اما من و محمدباقر سعادت به جلسه برنگشتیم و از نتیجه و صحبت ها هیچ اطلاعی دیگری ندارم.

/خبرگزاری فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان