مهاجم پیشین فوتبال : اگر با دو هافبک دفاعی بازی کنیم به مشکل خواهیم خورد


سید مهدی سیدصالحی در مورد لیست تیم ملی اظهار داشت: پیام نیازمند در اولین اردویی که دعوت شده مسافر جام ملت‌های آسیا شده است. به نظر من اگر قرار بود پیام نیازمند در لیست نهایی قرار بگیرد حداقل باید چند اردو دعوت می‌شد و بعد در لیست تیم ملی قرار می‌گرفت. شما دیدید که کاوه رضایی هم در اوج آمادگی قرار داشت اما به جام جهانی نرفت. بالاخره بحث سلیقه هم...

مهاجم پیشین فوتبال : اگر با دو هافبک دفاعی بازی کنیم به مشکل خواهیم خورد

سید مهدی سیدصالحی : هنوز بازی ها شروع نشده است و نمی توان از الان قضاوت کرد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۲
مهاجم پیشین فوتبال :  اگر با دو هافبک دفاعی بازی کنیم به مشکل خواهیم خورد

مهاجم اسبق فوتبال ایران معتقد است کی‌روش از هر شخص دیگری واقف تر به شرایط بازیکنان است و در مورد آنها بهترین تصمیمها را خواهد گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سید مهدی سیدصالحی در مورد لیست تیم ملی اظهار داشت:

پیام نیازمند در اولین اردویی که دعوت شده مسافر جام ملت‌های آسیا شده است. به نظر من اگر قرار بود پیام نیازمند در لیست نهایی قرار بگیرد حداقل باید چند اردو دعوت می‌شد و بعد در لیست تیم ملی قرار می‌گرفت. شما دیدید که کاوه رضایی هم در اوج آمادگی قرار داشت اما به جام جهانی نرفت. بالاخره بحث سلیقه هم مطرح است و آقای کی‌روش به یکسری بازیکن اعتقاد دارد و آنها را دعوت کرده است.

سید مهدی سیدصالحی در مورد برخی انتقاداتی که به نحوه دعوت بازیکنان به تیم ملی از کی‌روش می‌شود نیز عنوان کرد:

اگر خاطرتان باشد آقای کی روش زمانی که وارد فوتبال ایران شد عنوان کرد که یک تیم ملی برای خودش درست خواهد کرد و در عمل هم این را نشان داد و میبینیم که به دفعات هم این اتفاق افتاده که کاری با عملکرد بازیکنان ندارد و آنهایی را که دوست دارد به تیم ملی دعوت می کند. بازیکنانی مثل اشکان دژاگه و رامین رضاییان زمانی بدون تیم بودند اما به تیم ملی دعوت می شدند. ایشان حرف روز اول خود را به وضوح در حال انجام دادن است.

مهاجم اسبق سرخابی‌های پایتخت در مورد روش بازی ایران نیز بیان داشت:

من احساس می کنم که با یک هافبک دفاعی بازی خواهیم کرد زیرا اگر ما بخواهیم مانند جام جهانی با دو هافبک دفاعی بازی کنیم به مشکل خواهیم خورد دیگر ما نمی توانیم دل به کار دفاعی ببندیم و بخواهیم در اتفاقات فوتبال به گل برسیم باید برای بخش هجومی خود طراحی خوبی داشته باشیم و به همین خاطر فکر می کنم با یک هافبک دفاعی و دو هافبک نفوذی بازی کنیم.

سید مهدی سیدصالحی افزود:

هنوز بازی ها شروع نشده است و نمی توان از الان قضاوت کرد . در دو بازی اول گروهی می توانیم دو بازی تدارکاتی خوب را به نوعی داشته باشیم و بیش از پیش برای مصاف های سخت آماده شویم. به نظر من کی روش بهتر از هر کسی واقف تر به شرایط تیم است و بهترین تصمیم را در چینش بازیکنان خواهد گرفت.

نه به هیچ وجه به این شکل نیست. رویای تمام مردم ایران و هدف تمام مردم ایران قهرمانی است. اگذر قرار به حضور در نیمه نهایی بود که ما با آقای مایلی کهن و برانکو به این مهم رسیده ایم. مردم ایران از تیم ملی در این رقابتها فوتبال هجومی و زیبا همراه با نتیجه مطالبه می کنند و مانند جام جهانی به دنبال نتیجه گرایی نیستند.

سید مهدی سیدصالحی در مورد پیش بینی خود از نتایج تیم ملی ایران نیز گفت:

کار بسیار سخت است رقبای بسیار خوبی داریم. رقبایی داریم که به معنای واقعی کلمه فوتبال بازی می کنند . آنها در جام جهانی هم فوتبال فوق العاده ای بازی کردند و بدون ترس از نام حریف سعی کردند فوتبال تهاجمی و قابل احترامی بازی کنند. امیدوارم ما هم در این تورنمنت به این شکل بازی کنیم و طوری عمل کنیم که بتوانیم از پس این رقبا بر بیاییم.

بازیکن اسبق تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی در مورد ستاره احتمالی ایران در جام ملت‌ها عنوان کرد:

قلی زاده شانس بسیار خوبی برای درخشش در این رقابتها را داشت اما با مصدومیتی که دچارش شد دیگر از این شانس برخوردار نیست. مهدی ترابی را بازیکن مستعدی می بینیم و فکر می کنم می تواند از ستاره های ما در جام ملتهای آسیا باشد.

سید مهدی سیدصالحی در مورد حاشیه‌ها و دودستگی‌های اطراف تیم ملی نیز اضافه کرد:

الآن دیگر وقت این حرفها نیست. الان و در زمان کنونی فقط باید همدل شویم و اختلافات و اختلاف سلیقه ها را کنار بگذاریم و همه و همه دست به دست هم دهیم تا تیم ملی با انرژی خوب و مضاعف وارد مسابقات شود و با قهرمانی و ارائه فوتبال خوب دل مردم را شاد کند که این امر با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم دور از ذهن و دور از انتظار هم نیست.

ایلنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل