سرقتی عجیب درامریکا،بارسیدن صاحبخانه گفت”اشتباه شده”


سرقتی عجیب درامریکا،بارسیدن صاحبخانه گفت”اشتباه شده”

سارقی،که درغیاب صاحبخانه واردآن شداستراحت کرد واشیای قیمتی رادساکش گذاشت،وقتی صاحبخانه رسیدگفت آدرس را«اشتباه آمده ام” مقام‌های پلیس در ایالت مِین در آمریکا، مردی را بازداشت کرده‌اند که با ورود غیرقانونی به یک خانه، غذا خورد، تلویزیون تماشا کرد، لباس‌های صاحبخانه را پوشید و بدون اینکه صاحبخانه به او مشکوک شود، از او سواری گرفت تا به خانه یکی از...

سرقتی عجیب درامریکا،بارسیدن صاحبخانه گفت”اشتباه شده”

سارقی،که درغیاب صاحبخانه واردآن شداستراحت کرد واشیای قیمتی رادساکش گذاشت،وقتی صاحبخانه رسیدگفت آدرس را«اشتباه آمده ام”

مقام‌های پلیس در ایالت مِین در آمریکا، مردی را بازداشت کرده‌اند که با ورود غیرقانونی به یک خانه، غذا خورد، تلویزیون تماشا کرد، لباس‌های صاحبخانه را پوشید و بدون اینکه صاحبخانه به او مشکوک شود، از او سواری گرفت تا به خانه یکی از بستگانش برود.

به گزارش آسوشیتدپرس به نقل از کلانتری یورک در( ایالت مِین) «درک تارباکس »که ۳۵ سال دارد، با ورود غیرقانونی به خانه‌ای در «منطقه واتربرو» دوش گرفت، لباس‌های صاحبخانه را پوشید و زمانی که صاحبخانه به خانه‌اش رسید، مشغول تماشای تلویزیون بود.

سرقتی عجیب درامریکا،بارسیدن صاحبخانه گفت”اشتباه شده”

او به بمحض دیدن صاحبخانه باقیافه متعجب وطلبکارانه!ریلاکس ،گفت من به تصوراینکه این خانه دوستم است،واردشدم !وحالا متوجه شدم آدرس رااشتباه آمدم،منزل دوستم دریک منطقه بالاتراست،اگرممکن است مراتاآنجابرسانید.

صاحبخانه هم که دید آدم نرمالی بنظرمی رسد،هیچ اضطرابی ودستپاچگی درقیافه ش نمودارنیست ومنطقی ومؤدبانه حرف می زند،به ذهنش نرسیدکه شاید«دُزد باشد»قبول کرد،دوستانه اورا به آدرس موردنظرش رساند.

صاحبخانه به پلیس گفته است که حرف‌های این مرد برای من منطقی بنظررسید و برای همین قبول کرده او را به نشانی مورد نظرش برساند. اماوقتی به خانه ام رسیدم متوجه سرقت شدم وفهمیدم فریب خورده ام.

سارق«تارباکس»، چندروزبعددر منطقه لیمریک بازداشت شد.

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:ایالت مین (Maine) یک منطقه ساحلی در شمال شرقی آمریکا -نزدیک اقیانوس اطلس قراردارد،ضمناًدراین گزارش ویرایش -برای سهولت دریافت مطلب-انجام گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر