پیشنهادات لیگ برتری ستاره ” پرسپولیس ” را هوایی کرد!


در شرایطی که پرسپولیس برای تقویت خط حمله‌اش دنبال رضا قوچان‌نژاد و محمد نادری است، مهاجم امیدهای این باشگاه حالا چند مشتری لیگ برتری دارد.مهدی عبدی مهاجم تیم امید پرسپولیس که در 26 بازی 23 گل به ثمر رسانده و 12 پاس گل هم داده، تا هفته قبل آقای گل امیدهای تهران بود که این هفته سهیل فداکار مهاجم پیکان 24 گله شد و به صدر جدول گلزنان رسید. البته...

پیشنهادات لیگ برتری ستاره ” پرسپولیس ” را هوایی کرد!

سپاهان، پدیده و پارس‌جنوبی به دنبال جذب مهدی عبدی
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ | ۵:۱۰
پیشنهادات لیگ برتری ستاره ” پرسپولیس ” را هوایی کرد!

در شرایطی که پرسپولیس برای تقویت خط حمله‌اش دنبال رضا قوچان‌نژاد و محمد نادری است، مهاجم امیدهای این باشگاه حالا چند مشتری لیگ برتری دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که پرسپولیس برای تقویت خط حمله‌اش دنبال رضا قوچان‌نژاد و محمد نادری است، مهاجم امیدهای این باشگاه حالا چند مشتری لیگ برتری دارد.مهدی عبدی مهاجم تیم امید پرسپولیس که در ۲۶ بازی ۲۳ گل به ثمر رسانده و ۱۲ پاس گل هم داده، تا هفته قبل آقای گل امیدهای تهران بود که این هفته سهیل فداکار مهاجم پیکان ۲۴ گله شد و به صدر جدول گلزنان رسید. البته امیدهای پرسپولیس هنوز دو بازی در پیش دارند و عبدی امیدوار است با گلزنی در این بازی‌ها به‌عنوان آقای گلی برسد. درخشش مهدی عبدی در لیگ امیدها باعث شده سپاهان، پدیده و پارس‌جنوبی برای به خدمت گرفتنش اقدام کنند.
همچنین چند تیم لیگ یکی از جمله پرسپولیس پاکدشت به دنبال جذب این بازیکن جوان هستند که البته نه خود عبدی نه مربیان تیم امید پرسپولیس تمایلی ندارند این بازیکن به لیگ یک برود. پیشنهادهای وسوسه‌کننده لیگ برتری‌ها در حالی به دست عبدی رسیده که از تیم بزرگسالان پرسپولیس و برانکو هیچ علاقه‌ای برای جذب این بازیکن دیده نمی‌شود و البته باشگاه پرسپولیس هم در معرفی این بازیکن به آنها اقدامی صورت نداده است.

ایلنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان