مشتری هست اما پرسپولیس جایگزین ندارد / منشا می‌ماند


گادوین منشا مشتری دارد اما مشکل این است که پرسپولیس هنوز برایش جایگزین پیدا نکرده که با خیال راحت او را بفروشد.

با هر موقعیتی که گادوین منشا از دست می‌داد، یک بار شایعه‌ی جدایی‌اش را می‌شنیدیم. البته که عملکردش راضی‌کننده‌ نبود اما دست‌های خالی سرمربی چاره‌ای جز اعتماد به او باقی نمی‌گذاشت. همان موقع اما مدام می‌گفتند پنجره‌ها که باز شود، برانکو اولین نفر این مهاجم نیجریه‌ای را از پرسپولیس بیرون می‌کند. حال آنکه آقای سرمربی نه تنها نام منشا را در فهرست مازادش ننوشت، بلکه حتی در صورت جذب مهاجم جدید هم معلوم نیست که او را رد کند.

با این حال باشگاه بدش نمی‌آید با فروش این بازیکن، در آمدزایی کند. البته به شرطی که برانکو ایوانکوویچ تصمیم به کنار گذاشتن او باشد که با توجه به ناکامی پرسپولیس در جذب مهاجم جایگزین، بعید است او راضی به این جدایی باشد.

درست مثل خودِ گادوین منشا که حرف‌های چند روز پیشش با ایران ورزشی را یک بار دیگر تکرار کرده و از تمایلش به ماندن در پرسپولیس خبر داده است: «من دو هفته قبل برای دریافت مطالباتم به دفتر باشگاه رفتم. مسائلی هم بود که نباید اینجا بگویم و مربوط به اتفاقات داخل باشگاه و خانواده پرسپولیس است. به هر حال از مسئولان باشگاه خداحافظی کردم تا زمان تعطیلاتم شروع شود. بعد هم از ایران خارج شدم اما درباره‌ی جدایی از پرسپولیس هیچ حرفی نزدیم. هیچکس به من در مورد رفتن از پرسپولیس چیزی نگفت و من بدون اینکه صحبتی از رفتن کرده باشم، از تهران خارج شدم. حالا هم در کنار خانواده‌ام هستم و بعد از پایان تعطیلات به تهران برمی‌گردم تا مثل قبل با تیم تمرین کنم.»

این مهاجم نیجریه‌ای در ادامه یک بار دیگر تاکید کرده که از قرار گرفتن نامش در فهرست مازاد باشگاه و برانکو بی‌خبر است: «من هم شنیده‌ام که این مسائل مطرح شده و خیلی‌ها به منم گفتند برانکو تو را نمی‌خواهد اما این حرف اصلا واقعیت ندارد. اگر کسی به من می‌گفت در لیست پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم قرار ندارم، حتما خودم آن را رسانه‌ای می‌کردم و می‌رفتم چون دلم نمی‌خواهد بلاتکلیف باشم اما واقعیت این است که چنین موضوعی در میان نبود. هر چند به نظر خودم دلیلی هم وجود ندارد که نامم را در لیست بازیکنان خروجی پرسپولیس بنویسند.»

او سپس در توجیه این ادعا، از خودش و عملکردش این‌طور دفاع کرده است: «من تمام تلاشم را کردم تا جزو بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس باشم و به این تیم کمک کنم. همین الان هم با اینکه در تعطیلات هستم، اهداف زیادی در سر دارم و می‌خواهم بهترین بازیکن تیمم باشم. می خواهم در هر بازی گل‌های زیادی بزنم و کارهای مهمی انجام بدهم اما هر دیدار برای همه ما، شرایط خاصی دارد.» گادوین منشا از شنیدن شایعه‌ی جدایی‌اش آنقدر ناراحت است که یک بار دیگر آن را تکذیب کرده: «امروز می‌گویند نام من در لیست فروش است و حتما فردا حرف‌های دیگری می‌زنند اما من تا پایان فصل قرارداد دارم و تا پایان قراردادم در پرسپولیس می‌مانم. آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند، بالاخره خواهند دید که در پرسپولیس هستم و تا روز آخر قرارداد، به کارم ادامه می‌دهم.»

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس حرف‌هایش را این‌طور ادامه داده است: «می‌دانم که ما قرار است این فصل هم قهرمان لیگ شویم و یک جشن بزرگ بگیریم. همه بازیکنان آماده این جشن هستند و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. ما همیشه کنار هم حرکت می‌کنیم تا مثل نیم‌فصل اول، یک تیم پرقدرت باشیم. کسی فکرش را هم نمی‌کرد که پرسپولیس در 15 بازی اول خود با آن همه مشکلی که داشت، بتواند به اندازه مدعیان قهرمانی امتیاز به دست بیاورد اما دیدید که این اتفاق رخ داد و حالا همه ما خوشحال و امیدوار هستیم. با همین انگیزه‌هایی که داریم، نیم‌فصل دوم را شروع می‌کنیم و مطمئن باشید با حضور بازیکنان جدید، تیم پرقدرتی خواهیم داشت.»

منشا در آخر هم گفته که حضور بازیکنان جدید، نگرانش نکرده: «دلیلی ندارد نگران باشم چون من هر روز در تمرینات تلاش می‌کنم و هدف‌های بزرگی هم دارم. ما همه با هم رقابت می‌کنیم و مطمئن باشید هر اتفاقی که به سود پرسپولیس باشد، رخ می‌دهد.»

2 – 670

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط