روش های جذاب برای ساخت کاردستی تلویزیون


اگر به دنبال ساخت یک نوع کاردستی زیبا و ساده برای سرگرم کردن کودکان خردسال خود می باشید. پیشنهاد ما در این مطلب ساخت کاردستی تلویزیون به روش هایی ساده است که برای یادگیری این نوع مهارت در ادامه می توانید با ما همراه شوید. ساخت کاردستی تلویزیون ساخت انواع کاردستی ها علاوه بر اینکه بستر لازم برای رشد فکری و ذهنی کودکان را فراهم آورده و باعث افزایش...

اگر به دنبال ساخت یک نوع کاردستی زیبا و ساده برای سرگرم کردن کودکان خردسال خود می باشید. پیشنهاد ما در این مطلب ساخت کاردستی تلویزیون به روش هایی ساده است که برای یادگیری این نوع مهارت در ادامه می توانید با ما همراه شوید.

ساخت کاردستی تلویزیون

ساخت انواع کاردستی ها علاوه بر اینکه بستر لازم برای رشد فکری و ذهنی کودکان را فراهم آورده و باعث افزایش خلاقیت آنها می شود، یک نوع سرگرمی مفید برای بچه ها به حساب می آید. از این رو در این مطلب قصد داریم یک شیوه ساده برای ساخت کاردستی تلویزیون با استفاده از جعبه های کارتونی مانند کاردستی با جعبه دستمال کاغذی و غیره را به شما آموزش دهیم.

روش های جذاب برای ساخت کاردستی تلویزیون

برای این منظور یک جعبه خالی را برداشته و در دو طرف آن دو تا سوراخ تقریبا بزرگ و با فاصله ایجاد کنید. در مرحله بعد ورقه های نقاشی شده کودکانتان و یا تصاویر دلخواه و مورد علاقه کودکتان را به هم چسبانده تا به شکل یک طومار در آید.

روش های جذاب برای ساخت کاردستی تلویزیون

سپس دو طرف کاغذها را به یک میله و یا رول مقوایی چسبانده و از داخل سوراخ های کارتونی که قبلا آماده کرده اید، عبور دهید.

روش های جذاب برای ساخت کاردستی تلویزیون

حال با چرخاندن میله و یا رول می توانید، تصاویر تلویزیون ابتکاری خود را به حرکت آورید. همچنین شما می توانید با وسایل ساده ای مثل انواع دکمه یا در قوطی نوشابه و نیز با نقاشی کردن، شکل ظاهری تلویزیون خود را تزیین نمایید.

روش های جذاب برای ساخت کاردستی تلویزیون

شما می توانید بعد از مطالعه این مطلب با الگو گرفتن از این روش و نیز تصاویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد، ایده مناسب برای ساخت کاردستی تلویزیون را کسب نموده و با ساخت آن در منزل یک نوع سرگرمی جالب برای کودک خود ایجاد نمایید.

روش های جذاب برای ساخت کاردستی تلویزیون ساخت تلویزیون کاردستی با کارتون

روش های جذاب برای ساخت کاردستی تلویزیونایده ساخت تلویزیون مقوایی

روش های جذاب برای ساخت کاردستی تلویزیونخلاقیت ساخت تلویزیون برای بچه ها

روش های جذاب برای ساخت کاردستی تلویزیونتلویزیون فانتزی زیبا برای بچه ها

روش های جذاب برای ساخت کاردستی تلویزیونساخت کاردستی ساده تلویزیون روش های جذاب برای ساخت کاردستی تلویزیونمهارت ساخت تلویزیون با وسایل ساده

روش های جذاب برای ساخت کاردستی تلویزیونکاردستی وسایل دیجیتالی با مقوا

روش های جذاب برای ساخت کاردستی تلویزیونکاردستی خلاقانه تلویزیون برای کودک

روش های جذاب برای ساخت کاردستی تلویزیونایده جالب ساخت تلویزیون کاردستی با مقوا

روش های جذاب برای ساخت کاردستی تلویزیونکاردستی فانتزی و خلاقانه تلویزیون برای کودک

روش های جذاب برای ساخت کاردستی تلویزیون

امیدواریم این ایده های خلاقانه برای ساخت کاردستی تلویزیون مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد. ضمن اینکه شما می توانید با یادگیری آموزش ارائه شده در این مطلب و با توجه به تصاویر بالا، ساخت این نوع کاردستی ساده و جذاب را به همراه کودکانتان، در منزل تجربه کرده و لذت ببرید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از من مپرس