ابراز نگرانی نشریه پاکستانی از بمب های هسته ای رژیم صهیونیستی


ابراز نگرانی نشریه پاکستانی از بمب های هسته ای رژیم صهیونیستی

اسلام آباد - ایرنا - روزنامه اردو زبان امت پاکستان به برنامه هسته ای ایران،توطئه چینی و سناریو ایران هراسی آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و همچنین نوشت که آیا نباید نسبت به بهره مندی رژیم اسرائیل از 250 کلاهک هسته ای نگران بود؟

به گزارش روز جمعه ایرنا، روزنامه امت در مقاله ای با عنوان «برنامه هسته ای ایران، بیم ها و نگرانی ها» نوشته «انجم آصف» به گزارش برخی از اندیشکده های آمریکایی و ادعای آنان مبنی بر تولید سلاح های هسته ای از سوی ایران اشاره کرد و یادآورشد:داستانی سرایی علیه برنامه های هسته ای تهران عنصر مرکزی در سیاست های ضدایرانی آمریکا و رژیم صهیونیستی به شمار می رود.
روزنامه پاکستانی ادامه داد:انعکاس این گزارش ها علیه ایران تازگی ندارد و در واقع این بخشی از توطئه های آمریکا و اسرائیل است که در برهه کنونی به آن عمل می شود.
مقاله نویس روزنامه امت پاکستان با طرح این پرسش که اگر ترامپ این چنین نسبت به برنامه های هسته ای ایران نگران است، چرا برای راضی نگه داشتن اسرائیل از توافق هسته ای با تهران خارج شد؟، افزود: در واقع رئیس جمهوری آمریکا از توافق هسته ای ایران فرار کرد تا بتواند خوشنودی صهیونیست ها را افزایش دهد.انتقاد ترامپ از باراک اوباما به دلیل توافق هسته ای وی با تهران ناشی از رویکرد احمقانه او است .
روزنامه پاکستانی نوشت که با توجه به گزارش های متعدد آژانس بین المللی انرژی اتمی در حمایت از صلح آمیز بودن برنامه های هسته ای ایران، گزارش های اخیر برخی به اصطلاح اندیشکده ها در آمریکا دروغ و بی پایه و اساس است.
مقاله نویس روزنامه امت یادآورشد که آمریکا نه تنها با ادعای پوچ، برنامه های هسته ای ایران را نشانه رفته بلکه این روزها برنامه های موشکی این کشور نیز هدف اتهام افکنی واشنگتن قرار دارد که البته فرانسه و آلمان نیز در این روند همراهی کردند.برلین و پاریس باید خجالت بکشند که رژیم صهیونیستی بدون کمک آنان نمی توانست به برنامه های خطرناک هسته ای دست پیدا کند.
نشریه پاکستانی به رویکردهای خصمانه اندیشکده های آمریکایی علیه ایران اشاره کرد و افزود که آیا این سازمان ها نباید نسبت به برنامه های خطرناک هسته ای رژیم تل آویو یا بهره مندی این رژیم از 250 کلاهک هسته ای در خاورمیانه ابراز نگرانی کنند؟
مقاله نویس روزنامه امت پاکستان ادامه داد:اگر آمریکا نسبت به سلاح های هسته ای رژیم صهیونیستی سکوت کرده پس ایران نیز از حق کامل برای دفاع از امنیت ملی خود برخوردار است.اگر بر فرض مثال، گزارش اندیشکده های آمریکایی مبنی بر ساخت سلاح های هسته ای از سوی تهران را نیز بپذیریم، باید گفت که زمانی که واشنگتن از توافق هسته ای با تهران خارج می شود پس از آن جمهوری اسلامی هیچ مسئولیتی نباید بر عهده بگیرد بلکه پس از خروج ایالات متحده از این توافق، توسعه در برنامه های هسته ای حق مسلم ایران است.
شبد**آساق*274*6125**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!