نوراللهی: انگیزه زیادی دارم؛ دوست داشتیم عزت اللهی در کنارمان باشد


نوراللهی: انگیزه زیادی دارم؛ دوست داشتیم عزت اللهی در کنارمان باشد

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد کی‌روش را بدهم.

به گزارش فرتاک ورزشی،

احمد نورالهی در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم. تمرینات تاکتیکی برای هماهنگی تیم انجام می‌شود. این هفته یک بازی با قطر داریم که امیدوارم بازی خوبی باشد و به هماهنگی بیشتری برسیم.

وی در مورد اینکه بعد از مدت‌ها دوباره به تیم ملی دعوت شده، گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم امیدوارم بتوانم جواب اعتماد کی‌روش را بدهم . انگیزه زیادی دارم و تمرینات زیادی هم انجام داده‌ام. حتی اگر بتوانم یک دقیقه برای تیم ملی مثمر ثمر باشم تلاش می‌کنم.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازیکن تیم ملی فوتبال در مورد اینکه بعد از مصدومیت عزت‌اللهی پیراهن شماره ۶ را بر تن می‌کند، پیراهنی که پیش از این کریم باقری هم بر تن داشت، گفت: بله، پیراهن شماره ۶ گذشته متعلق به بزرگانی مثل کریم باقری بوده که مربی خودم است. جواد نکونام هم این پیراهن را پوشیده و سعید عزت‌اللهی که متأسفانه مصدوم شد. دوست داشتیم او در کنارمان باشد. من تلاش می‌کنم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم. در کل هر اتفاقی که می‌افتد امیدوارم اتفاق خوبی برای مردم ایران باشد و ما بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. کار در مراحل بالاتر از گروهی سخت و دشوار است که امیدوارم با اتحاد و همدلی که در تیم داریم قهرمان جام ملت‌های آسیا باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک ورزشی کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش