ستاره محبوب آبی پوشان در استانه فسخ قرارداد و جدایی


ستاره محبوب آبی پوشان در استانه فسخ قرارداد و جدایی

فابرگاس سعی دارد قراردادش را با چلسی فسخ کند تا بتواند در زمستان به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. او تا پایان فصل با چلسی قرارداد دارد ولی اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، او به زودی قراردادش را با این باشگاه فسخ خواهد کرد و برای جدایی لازم نیست تا پایان فصل منتظر شود. در حقیقت، هافبک سابق بارسلونا و آرسنال جایی در برنامه های مائوریزیو...

ستاره محبوب آبی پوشان در استانه فسخ قرارداد و جدایی

فابرگاس به دنبال فسخ قرارداد با چلسی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۲
ستاره محبوب آبی پوشان در استانه فسخ قرارداد و جدایی

نشریه مارکا مدعی شد که سسک فابرگاس به فسخ قرارداد با چلسی بسیار نزدیک شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فابرگاس سعی دارد قراردادش را با چلسی فسخ کند تا بتواند در زمستان به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. او تا پایان فصل با چلسی قرارداد دارد ولی اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، او به زودی قراردادش را با این باشگاه فسخ خواهد کرد و برای جدایی لازم نیست تا پایان فصل منتظر شود. در حقیقت، هافبک سابق بارسلونا و آرسنال جایی در برنامه های مائوریزیو ساری ندارد و از همین رو به فکر جدایی است.

آث میلان جدی ترین مشتری فابرگاس است ولی موناکو نیز در تلاش است تا با روسونری برای جذب او رقابت کند. آنها امیدوارند از رابطه نزدیک فابرگاس با تیری آنری، سرمربی باشگاه استفاده کنند و هافبک اسپانیایی را متقاعد کنند به جای ایتالیا، راهی فرانسه شود. با این حال، با توجه به جایگاه آنها در جدول و فرم بسیار ضعیفی که در این فصل داشته اند، کار سختی پیش رویشان خواهد بود.

بدین ترتیب، میلان همچنان گزینه اصلی خواهد بود و انتظار می‌رود فابرگاس پس از فسخ قرارداد، مذاکرات خود را با سران روسونری آغاز کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید