بازگشت ثبات با حضور ارتش سوریه در منبج


بازگشت ثبات با حضور ارتش سوریه در منبج

پسکوف: مسکو از ورود یگان های ارتش سوریه به منطقه منبج در شمال حلب و اهتزاز پرچم سوریه در این منطقه استقبال می کند و بدون هیچ تردید این اقدام ارتش سوریه را گامی مثبت می داند

بازگشت ثبات با حضور ارتش سوریه در منبجبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ،­ روسیه ورود ارتش سوریه به شهر منبج را گامی مثبت توصیف کرد که به بازگشت ثبات در این کشور کمک می کند .
دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه روز جمعه به خبرنگاران گفت مسکو از ورود یگان های ارتش سوریه به منطقه منبج در شمال حلب و اهتزاز پرچم سوریه در این منطقه استقبال می کند و بدون هیچ تردید این اقدام ارتش سوریه را گامی مثبت می داند که به بازگشت ثبات و امنیت اوضاع در این کشور کمک می کند.
پسکوف افزود: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روز جمعه با اعضای شورای امنیت ملی روسیه دیدار و با آنان درباره مهمترین مسایل بین المللی از جمله اوضاع سوریه گفتگو کرد .
در این نشست ادامه گسترش تسلط ارتش سوریه بر اراضی این کشور و نقش این روند در آینده حل سیاسی بحران سوریه اقدامی مثبت قلمداد شد.
ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه روز جمعه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد یگان های ارتش وارد منطقه منبج در شمال حلب شدند و پرچم سوریه در این منطقه به اهتزاز درآمد.
ستاد کل ارتش سوریه در این بیانیه افزود نیروهای ارتش امنیت کامل همه شهروندان سوری و تمام ساکنان این منطقه را تضمین می کند.
پسکوف افرود: در نشست روز شنبه میان میان سرگئی لاوروف و سرگئی شویگو وزیران خارجه و دفاع روسیه با مولود چاووش اوغلو و خلوصی آکار وزیران خارجه و دفاع ترکیه در مسکو اوضاع سوریه، هماهنگی و همسویی اقدامات مسکو و آنکارا و رسیدن به یک تفاهم درباره آینده تحولات اوضاع این کشور بررسی خواهد شد.
سخنگوی کرملین همچنین اعلام کرد ولادیمیر پوتین با هیئت اعزامی ترکیه به مسکو دیدار نمی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی