معابر و مساجد/ میدان ولیعصر (عج)


معابر و مساجد/ میدان ولیعصر (عج)

میدان ولیعصر (عج) به عنوان یکی از میادین مهم شهر تهران دارای مسجدی است که تا حد بالایی از امکان پاسخ گویی به نیازهای مراجعه کنندگان خود برخوردار است.

خبرگزاری شبستان: مسیرهایی در یک شهر وجود دارند که بیشتر مورد مراجعه مردم هستند یا بسیاری از مردم برای دسترسی به نقاط مختلف شهر از آن ها برای تردد خود استفاده می کنند بر همین اساس بر آن شدیم تا با مراجعه به برخی از این مناطق به بررسی اجمالی آن ها از نظر وجود مساجد برای خدمات رسانی بهتر به مردم مراجعه کننده به این مناطق بپردازیم.

میدان ولیعصر (عج) را شاید بتوان یکی از نقاط بسیار مهم شهر تهران به حساب آورد و به نوعی گفت که این میدان شمال شهر بسیاری از جنوبی نشین های تهرانی است.

معابر و مساجد/ میدان ولیعصر (عج)

مسجد ولیعصر (عج) میدان ولیعصر (عج)

اما نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که متاسفانه این مسجد در خیابان اصلی دری ندارد به همین خاطر شاید برخی از افراد برای یافتن آن دچار مشکل شوند هر چند که صدای پخش اذان از مسجد ولیعصر (عج) به خوبی در این میدان شنیده می شود.

البته در مجموع میدان ولیعصر (عج) دارای مسجد است آن هم مسجدی که با دارا بودن امکانات مختلف می تواند پاسخگوی نیازهای گوناگون مراجعه کنندگان به آن باشد که وجود یک محیط منظم و تمیز از جمله آن ها است.

معابر و مساجد/ میدان ولیعصر (عج)

عکس ها از: گوگل مپ

پایان پیام/500

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟