آهنگ جدید مهدی یراحی به نام پاره سنگ را دانلود کنید


آهنگ جدید مهدی یراحی به نام پاره سنگ را دانلود کنید

مهدی یراحی، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ، تازه ترین اثر خود را آهنگسازی کرده و خوانده است و آن را در قالب تک آهنگی به نام «پاره سنگ»، در اختیار هوادارانش قرار داده است. نوشته آهنگ جدید مهدی یراحی به نام پاره سنگ را دانلود کنید اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

آهنگ جدید مهدی یراحی به نام پاره سنگ را دانلود کنیدآهنگ جدید مهدی یراحی به نام پاره سنگ را دانلود کنیدتک آهنگ «پاره سنگ» به آهنگسازی و خوانندگی مهدی یراحی، با دریافت مجوز دفتر موسیقی ارشاد منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، مهدی یراحی، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ، تازه ترین اثر خود را آهنگسازی کرده و خوانده است و آن را در قالب تک آهنگی به نام «پاره سنگ»، در اختیار هوادارانش قرار داده است.

این قطعه بر ترانه ای از روزبه بمانی به اجرا در آمده و تنظیم آن را هومن نامداری بر عهده داشته است. همچنین مهدی یراحی و امیر خائف زاده تهیه کنندگان اثر و جام سبز ناشر آن بوده اند.

با صدای مهدی یراحی تا به حال تک آهنگ های متعددی از جمله «سرسام»، «تلقین»، «حیک» و …به انتشار رسیده است.

شایان ذکر است که تک آهنگ «پاره سنگ» با آهنگسازی و صدای مهدی یراحی، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

دانلود تک آهنگ «پاره سنگ» به آهنگسازی و خوانندگی مهدی یراحی

آنلاین بشنوید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403