توزیع کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار در دامغان آغاز شد


توزیع کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار در دامغان آغاز شد

سمنان - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دامغان گفت: توزیع کالاهای اساسی مردم در قالب طرح تنظیم بازار در این شهر آغاز شد.

علی سلاحی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: به منظور تسهیل در تامین نیاز روزانه مردم ، توزیع کالاهای اساسی به قیمت دولتی در دامغان آغاز شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دامغان با اشاره به اینکه کالاهای اساسی در این مرحله شامل برنج خارجی، شکر، گوشت و مرغ است، افزود: در این راستا، توزیع 10 تن برنج خارجی به قیمت هر کیلوگرم 54 هزار و 700 ریال و چهار تُن شکر به قیمت 34 هزار ریال در حال انجام است.
سلاحی اضافه کرد: هم اکنون دو هزار و 500 تن گوشت منجمد گوساله به ارزش هر کیلوگرم 290 هزار ریال و دو هزار و 500 تن گوشت مرغ به ارزش هر کیلوگرم 89 هزار ریال در دامغان در حال توزیع است.
به گفته سلاحی، در حال حاضر چهار عامل توزیع در دامغان به توزیع کالاهای اساسی مشغول هستند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: هم اکنون در زمینه تهیه و توزیع این محصولات هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و امیدواریم با افزایش تعداد عامل های توزیع، بتوانیم در جهت رفاه حال شهروندان اقدامات لازم را انجام دهیم.
بر اساس سرشماری سال 95، شهرستان دامغان 94 هزار و 190 نفر در 30 هزار و 296 خانوار جمعیت دارد که 72 هزار و 925 نفر جمعیت شهری و 21 هزار و 265 نفر جمعیت روستایی می‌شود.
9856/6103

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه