قرارداد مدافع مد نظر پرسپولیس امروز نهایی می شود


باشگاه پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن دو پنجره محرومیت نقل و انتقالاتی، قصد دارد فعالیت پُر قدرتی در نقل و انتقالات نیم‌فصل داشته باشد و علاوه بر نفراتی که در ابتدای لیگ هجدهم با آنها به توافق رسیده بود، بازیکنانی هم برای تقویت تیم و کمبود بازیکن در برخی پست‌ها به خدمت بگیرد.تاکنون حضور مهدی شریفی، مهدی شیری، سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید کریمی در...

قرارداد مدافع مد نظر پرسپولیس امروز نهایی می شود

محمد نادری امروز پرسپولیسی می شود
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۸
قرارداد مدافع مد نظر پرسپولیس امروز نهایی می شود

مدافع مد نظر پرسپولیس تا ظهر امروز قراردادش با این باشگاه را نهایی می‌کند و به جمع سرخ پوشان اضافه می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن دو پنجره محرومیت نقل و انتقالاتی، قصد دارد فعالیت پُر قدرتی در نقل و انتقالات نیم‌فصل داشته باشد و علاوه بر نفراتی که در ابتدای لیگ هجدهم با آنها به توافق رسیده بود، بازیکنانی هم برای تقویت تیم و کمبود بازیکن در برخی پست‌ها به خدمت بگیرد.تاکنون حضور مهدی شریفی، مهدی شیری، سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید کریمی در پرسپولیس قطعی شده و این باشگاه به دنبال جذب یک هافبک دفاعی که توانایی بازی در پست دیگری هم داشته باشد را دارد و علاوه بر آن، روی جذب یک مهاجم نوک هم برنامه‌ریزی کرده است.در کنار این دو، سرخ پوشان طبق خواسته برانکو ایوانکوویچ و به دلیل آسیب دیدگی طولانی مدت نفراتی مثل محمد انصاری و حسین ماهینی، برای جذب یک مدافع هم اقدام کردند که گزینه مد نظرشان محمد نادری ، مدافع جوان سابق تراکتورسازی و کنونی باشگاه کورتریک بلژیک بوده است.

این مدافع چپ پای ۲۲ ساله و بلند قامت، دو فصل قبل تنها یک بازی برای تراکتورسازی به‌عنوان یار تعویضی انجام داد و در نقل و انتقالات زمستانی به‌عنوان یار قرضی راهی نساجی مازندران شد و نمایش درخشانی در سمت چپ خط دفاعی و میانی این تیم دسته اولی داشت که با پایان آن فصل، مجددا به تراکتور بازگشت.

محمد نادری که توانسته بود در نساجی خود را اثبات کند، فصل ۹۷-۹۶ به ترکیب بزرگسالان تراکتورسازی رسید و در ۲۵ مسابقه لیگ برتر حضور ثابت داشت که عملکرد خوب او موجب شد تنها در یک مسابقه تعویض شود و در سایر دیدارها ۹۰ دقیقه در زمین باشد.

در کنار بازی‌هایی که نادری در لیگ هفدهم انجام داد، این بازیکن سرعتی، در ۶ مسابقه لیگ قهرمانان هم برای تراکتورسازی به میدان رفت که عملکرد خوب او باعث شد تا در نهایت مورد توجه باشگاه کورتریک بلژیک قرار گرفته و در این فصل به جمع لژیونرهای فوتبال ایران اضافه شود.

اما انتقال محمد نادری به کورتریک بلژیک مسیر فوتبالی او را تغییر نداد و او با وجود حضور ثابت در تراکتورسازی، امسال در ژوپیر لیگ تنها در هفته‌های اول و سوم برابر اندرلخت و کلوب بروژ جزو فهرست مسابقات کورتریک بود و تا پایان روی نیمکت دیده شد و در سایر دیدارها نیز حتی در لیست بازی قرار نگرفته بود.

اکنون با توجه به شرایطی که این بازیکن جوان دارد، او تصمیم گرفته به لیگ برتر بازگردد و به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ مثبت دهد تا بتواند دوباره خود را اثبات کرده و جایگاه ثابتی در تیمش پیدا کند.

البته به دلیل رقم بالای فسخ قرارداد نادری با کورتریک، باشگاه پرسپولیس این بازیکن را تا پایان فصل و به‌عنوان بازیکن قرضی به خدمت خواهد گرفت و با او به توافق نهایی رسیده است.

این بازیکن که توانایی بازی در پست‌های مدافع میانی، دفاع چپ و وینگر چپ را دارد، اکنون به ایران آمده و اگر اتفاق خاصی نیافتد، تا ظهر امروز شنبه قرارداد قرضی‌اش با باشگاه پرسپولیس را نهایی می‌کند و نخستین بازیکن جذب شده به یک باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی لقب می‌گیرد.

ورزش سه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»