عکس ؛ موضع هواداران بارسلونا به بازگشت نیمار


عکس ؛ موضع هواداران بارسلونا به بازگشت نیمار

نیمار در سال 2017 پس از درگیری هایی که در تمرینات داشت و حواشی بسیاری که به وجود آورد، برای خارج شدن از سایه مسی، با 222 میلیون یورو از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. او در پی اس جی نمایش های خوبی داشته ولی نتوانسته آنطور که انتظار می‌رفت بدرخشد. از همین رو، شایعه بازگشت او به بارسا، تیمی که در آن بهترین بازی های نیمار دیده شد، بار دیگر...

عکس ؛ موضع هواداران بارسلونا به بازگشت نیمار

موندو: هواداران بارسا مخالف بازگشت نیمار
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۰
عکس ؛ موضع هواداران بارسلونا به بازگشت نیمار

نشریه موندو دپورتیوو در ادامه اعلام نتایج نظرسنجی ها، تایید کرد که هواداران بارسلونا با بازگشت نیمار مخالف هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیمار در سال ۲۰۱۷ پس از درگیری هایی که در تمرینات داشت و حواشی بسیاری که به وجود آورد، برای خارج شدن از سایه مسی، با ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. او در پی اس جی نمایش های خوبی داشته ولی نتوانسته آنطور که انتظار می‌رفت بدرخشد. از همین رو، شایعه بازگشت او به بارسا، تیمی که در آن بهترین بازی های نیمار دیده شد، بار دیگر قوت گرفته است و گفته می‌شود در تابستان پیش رو بارسا برای خرید او اقدام خواهد کرد.

همچنین چندین بازیکن نیز از موضوع بازگشت نیمار استقبال کرده اند. از بازیکنان تیم اصلی می‌توان به لئو مسی، لوئیس سوارز، پیکه، راکیتیچ، تراشتگن و یوردی آلبا اشاره کرد و البته چندین بازیکن دیگر که می‌خواهند ستاره برزیلی به نوکمپ بازگردد. بارتومئو نیز تصمیم گیری در این رابطه را به کادر فنی اش سپرده و از آنها خواسته که نظر نهایی را اعلام کنند.

با این حال، نشریه موندو دپورتیوو، نزدیک به باشگاه بارسلونا، نظرسنجی در بین هواداران بارسلونا برگزار کرده است که پاسخ مشخصی دارد. در این نظرسنجی، ۶۷٫۶۶ درصد از هواداران به بازگشت نیمار پاسخ منفی داده اند و ۳۲٫۳۳ درصد از هواداران خواهان بازگشت او هستند. به نظر می‌رسد که جدایی نا بهنگام ستاره برزیلی، هنوز باعث ناراحتی هواداران است و از همین رو آنها به حضور دوباره او دست رد می‌زنند.

عکس ؛ موضع هواداران بارسلونا به بازگشت نیمار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!