آزمون ولایت‌مداری به وقت گیلان/قیام 8 دی طلیعه حماسه 9 دی شد


آزمون ولایت‌مداری به وقت گیلان/قیام 8 دی طلیعه حماسه 9 دی شد

همیشه اولین ها در تاریخ ثبت می شوند به ویژه اگر این اول بودن به علت فداکاری و حمایت از وطن باشد، مردم غیور گیلان در روز هشتم دی ماه 88 یک روز زودتر از سراسر کشور به حمایت از نظام و رهبری به پا خواستند و تا ابد این نشان افتخار را کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، انقلاب اسلامی ایران بر دو پایه اساسی مردم و ولایت بنا نهاده شده و به همین علت است که حوادثی سهمگین و نقشه های پیچیده و دقیق دشمنان در طول این چهل سال از عمر نظام اسلامی با شکست مواجه شده است.

تاریخ مردمی به وفاداری ایرانیان به ولایت به خود ندیده و به گفته امام راحل مردم ایران در زمان جمهوری اسلامی از تمام مردم تاریخ اسلام بالاتر و والاتر هستند، اگر شیعیان در زمان امیرالمومنین علیه السلام حضرت را دیده بودند و برای حضرتش جانفشانی می کردند اما مردم ایران ندیده عاشق اهل بیت پیامبر(ع) هستند، مردم ایران شاید به چشم سر امیرالمومنین(ع) و اولاد مبارکش را ندیده اند ولی به چشم دل بسیار آن ها را در زندگی روزمره خود جاری و ساری یافته اند و به همین علت تا به این اندازه به اهل بیت(ع) عشق دارند که جانشین امام زمان(عج) را چون جان خود گرامی می دارند.

اما شهرستان های ایران اسلامی در سال های اخیر نسبت به ولایت مداری پیشی گرفته اند از این رو دشمن در نقشه های جدید خود بر شهرستان ها و روستاها برای فتنه سرمایه‌گذاری کرده است.

در سال گذشته دشمن طرحی خطرناک را در رسانه های «فیک نیوز» خود استارت زد و با کمک از شبکه های اجتماعی به ویژه تلگرام سعی بر برهم زدن نظم عمومی و ایجاد شورش در شهرستان ها کرد تا بتواند با این حربه پایتخت را نیز به زانو درآورد.

یکی از حربه های دشمن استفاده از سوژه های روز است، مثلا در حال حاضر بحث بودجه بالا گرفته است، رسانه های دشمن که به سان دوشابی راست و دروغ را با هم آمیخته می کنند با برداشتن تکه هایی از بودجه و بزرگ کردن اعداد و ارقام و بعضا تحریف و جهت دادن به آن سعی می کنند شهرستان های سرافراز ایران را تحت الشعاع قرار دهند همه مردم به ویژه رسانه ها باید به دام دشمن نیافتاده و اگر نکته ای درباره بودجه دارند با مراجعه به سایت رسمی دولت آن را مشاهده کنند و از کارشناسان خبره نکته های بودجه نویسی را بیاموزند تا در پازل دشمن بازی نکنند.

گیلان پیشتاز غیرت

گیلان استانی است که منشأ غیور مردانی چون میرزا کوچک جنگلی است از عجایب روزگار این است که مردمانی که پرچمدار غیرت در تاریخ ایران هستند طبق دسیسه دشمن با جک ها و لطیفه های غرض و مرض دار مواجه می شوند.

همیشه اولین ها در تاریخ ثبت می شوند به ویژه اگر این اول بودن به علت فداکاری و حمایت از وطن باشد، مردم غیور گیلان در روز هشتم دی ماه ۸۸ یک روز زودتر از سراسر کشور به حمایت از نظام و رهبری به پا خواستند و تا ابد این نشان افتخار را کسب کردند.

آزمون ولایت‌مداری به وقت گیلان/قیام 8 دی طلیعه حماسه 9 دی شد

افتخار پشتیبانی از ولایت فقیه همیشه با مردم گیلان بوده و یوم الله هشتم دی ماه برای همیشه به نام مردم این استان در تاریخ کشور ثبت شده است.

افتخار گیلانی ها آن زمان بیشتر مشخص می‌شود که هشتم دی ماه ۸۸ تبدیل به جرقه ای برای کل کشور شده و مردم در 9 دی به یک صدا در سراسر کشور از نظام و انقلاب حمایت کردند.

اما رهبر انقلاب از خطر در سال 98 سخن گفتند و وقایع سال 96 و 97 را مقدمه ای برای حرکت های جدید دشمن در سال 98 دانستند، مردم ایران به ویژه شهرستان هایی نظیر گیلان باید همت و غیرت انقلابی خود را روزافزون کرده و برای سال 98 و حرکات دشمن به شدت آماده شوند، رهبری نظام به سان ناخدای کشتی مانده و مردم باید او را یاری کرده و هشدارهایش را جدی گرفته و خود را آماده نگه دارند تا به کیان کشور و نظام آسیبی وارد نشود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد