جامعه روحانیت شیراز در بیانیه ای اظهار داشت: 9 دی اتمام حجت مردم ایران برای حمایت از آرمان‌های انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، در آستانه حماسه با شکوه 9 دی جامعه روحانیت شیراز بیانیه‌ای صادر و از مردم دعوت کرد بار دیگر به مقام معظم رهبری لبیک گفته و با حضور خود نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند. در این بیانیه آمده است: 9 دی اتمام حجت مردم ایران برای حمایت از آرمان‌های انقلاب بود.

متن این بیانیه بدین شرح است:

حماسـه باشکوه و بی‌نظیر 9 دی و حضور عاشـورایـی مردم نقطه عطف و برگ زرین دیگری در دهه چهارم انقلاب اسلامـی است و این حماسه باشکوه نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم است و حرف اصلی ملت ایران را که ایمان دینی و روح حاکم بر دل‌های مردم و پیمان جانشان با ولایت بود را با صدای بلند فریاد کرد و حجت را بر همه تمام کرد که تا پای جان برای حفظ آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

حماسه عظیم 9 دی امسال در یک شرایط کاملا متفاوتی برگزار می‌شود از یک طرف بدعهدی‌های آمریکای جنایتکار در مسئله برجام و تحریم مجدد ملت بزرگ ایران اسلامی و از طرف دیگر سوءمدیریت برخی از مسئولان کشور که سبب به وجود آمدن نابسامانی‌های متعدد از جمله گرانی، بیکاری و تعطیلی کارخانه‌ها در کشور شده و به عاملی برای سوءاستفاده دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است و دشمن به مانند سال 88 سعی در ایجاد فضای چند دستگی و بر هم زدن امنیت در کشور را دارد.

جامعـه روحانیت شـیراز از تمامی مـردم فهیم و ولایت‌مـدار اسـتان فـارس دعوت می‌کند تا در سالروز گرامیداشت حماسه عظیم 9 دی بار دیگر به ندای «این عمـارِ» رهبر محبوب و بصیر خود لبیک بگویند و در این مراسم بزرگ ولایتمـداری و اتحـاد خود را به رخ دشمنان قسم خورده انقلاب بکشند و امید آنها را نسبت به ایجاد تفرقه تبدیل به یأس کنند و دل دوست‌داران انقلاب را خشنود سازند.