بازگشت این درس شیرین به کتب‌ درسی+عکس


 بازگشت  این درس شیرین  به کتب‌ درسی+عکس

به گزارش بهداشت نیوز (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://behdasht.news/): وی با بیان اینکه بخشی از احساس تعلق به کتاب درسی به تغییرات بر می‌گردد که دنیای امروز، دنیای تعلقات نیست، گفت: انقدر مفاهیم دیگر در مقابل دانش‌آموز...

به گزارش بهداشت نیوز: وی با بیان اینکه بخشی از احساس تعلق به کتاب درسی به تغییرات بر می‌گردد که دنیای امروز، دنیای تعلقات نیست، گفت: انقدر مفاهیم دیگر در مقابل دانش‌آموز است که فقط روی مفاهیم کتب درسی متمرکز نمی‌شود.

 بازگشت  این درس شیرین  به کتب‌ درسی+عکس

تورانی تصریح کرد: ما باید به سمت مفاهیمی برویم که ماندگار شود و حس نوستالوژیک ایجاد شود؛ مثلاً معتقدم که درس دهقان فداکار مجزا شود و همه بدانند که فداکاری ایرانیان از قدیم بوده است و در درس‌های بعد به ادامه فداکاری‌ها اشاره کنیم.

 بازگشت  این درس شیرین  به کتب‌ درسی+عکس

وی با تأکید بر اینکه کتاب‌های درسی مجدداً بازنگری می‌شوند، افزود: معتقدیم برخی دروس مانند تصمیم‌کبری و زاغ و و روباه البته شاید با تغییراتی، باید به کتب درسی بازگردند.

 بازگشت  این درس شیرین  به کتب‌ درسی+عکس

سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به درس «کوکب خانم» اشاره کرد و گفت: حذف درس کوکب خانم به این دلیل بود که زندگی با توجه به تکنولوژی تغییر کرده است اما معتقدیم باید استمرار با گذشته داشته باشیم و قطع نشود.

 بازگشت  این درس شیرین  به کتب‌ درسی+عکس

وی ادامه داد: تغییرات کتب درسی بعد از سال ۱۴۰۰ خواهد بود و در این مدت بررسی‌های لازم و کارشناسی را برای تغییرات اینچنینی در کتاب درسی داریم.

فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!