ایران- قطر بدون کنفرانس مطبوعاتی


ایران- قطر بدون کنفرانس مطبوعاتی بر اساس تصمیم مسئولان تیم‌های ایران و قطر، بازی تدارکاتی دو تیم ساعت 20:30 دوشنبه برگزار خواهد شد و سرمربیان دو تیم قبل و بعد از بازی کنفرانس مطبوعاتی نخواهند داشت. ملی‌پوشان...

ایران- قطر بدون کنفرانس مطبوعاتی

بر اساس تصمیم مسئولان تیم‌های ایران و قطر، بازی تدارکاتی دو تیم ساعت 20:30 دوشنبه برگزار خواهد شد و سرمربیان دو تیم قبل و بعد از بازی کنفرانس مطبوعاتی نخواهند داشت.

ملی‌پوشان فوتبال ایران که از دو هفته قبل، آخرین اردوی آماده‌سازی برای جام ملت‌های آسیا را در کمپ اسپایر قطر برپا کردند و دوشنبه هفته گذشته دیداری برابر فلسطین به تساوی یک بر یک رسیدند، در آخرین مسابقه تدارکاتی با قطر روبرو می‌شوند. این بازی ساعت ۲۰ به وقت محلی (۲۰:۳۰ به وقت تهران) در ورزشگاه بین المللی خلیفه شهر دوحه برگزار می‌شود.

ایران- قطر بدون کنفرانس مطبوعاتی---

تیم ملی ایران پس از این بازی راهی امارات خواهد شد تا برای اولین بازی جام ملت‌ها مقابل یمن آماده شود. همچنین کارلوس کی‌روش و فلیکس سانچز، سرمربیان دو تیم ایران و قطر قبل و بعد از این بازی کنفرانس مطبوعاتی نخواهند داشت.

قطر در روزهای گذشته سه بازی تدارکاتی داشته که توانسته اردن و قرقیزستان را شکست دهد، ولی پنجشنبه با یک گل مغلوب الجزایر شد. اولین بازی قطر در جام ملت‌های آسیا مقابل لبنان خواهد بود.

1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟