بیانیه سازمان ها، احزاب و تشکل های سیاسی به مناسب 9 دی


بیانیه سازمان ها، احزاب و تشکل های سیاسی به مناسب 9 دی

تهران - ایرنا - احزاب و تشکل های سیاسی روز شنبه با صدور بیانیه هایی، حماسه 9 دی را گرامی داشته و خلق آن را نشان ازیک ویژگی بزرگ ملت ایران اسلامی دارد و آن هم بصیرت دانستند.

به گزارش ایرنا، در بیانیه حزب مردم سالاری آمده است: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی با هدف کلی اسلامیت و جمهوریت نظام به بهانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 به میدان آمدند و با اجیر کردن مشتی فریب خورده در قالب یک نبرد نرم درصدد براندازی برآمدند.
در این بیانیه آمده است: تبهکاران سیاسی با همکاری منافقین، بهاییان منحرف، مارکسیست‌ها و با پشتیبانی همه دشمنان خارجی و با کمک بوق‌های استکباری با اسم رمز تقلب عملا در میدان وارد شدند که نامی جز فتنه گری بر آن نمی توان گذاشت. قیام تاریخی 9 دی به این فتنه‌گری پایان داد و فتنه‌گران را با نام و نشان آنها محکوم کرد و داغ ننگ خیانت را برای همیشه بر پیشانی آنها نشاند.

**بیانیه حزب موتلفه اسلامی
حزب موتلفه اسلامی نیز با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی تاکید کرد: می‌توان قیام 9 دی را روز برائت ملت از منافقین جدید و قدیم در تاریخ معاصر دانست چراکه این قیام جلوی بدعت در مردم سالاری دینی را گرفت و اجازه بازگشت دیکتاتورها را نداد.

** بیانیه جامعه اسلامی مهندسین
در بیانیه جامعه اسلامی مهندسین آمده است: صفحات تاریخ حیات مردم ایران زمین آکنده از افتخارات و حماسه هایی است که هریک به تنهایی برای غرور یک ملت کافیست. از حکمت فرزانگان گرفته تا رشادت سربداران، از علم عالمان فرهیخته تا خون های پاک بر زمین ریخته، از قطع دست تجاوزگر به خاک پاک ایران تا کورکردن چشم فتنه در قلب ایران، همگی نشان ازیک ویژگی بزرگ ملت ایران اسلامی دارد و آن هم بصیرت است.
این بیانیه می افزاید: ملتی که همیشه عزت را بر ذلت ترجیح داده و با وجود همه سختی ها و فشارها، تسلیم زورگویان نشده و در ورای تاریخ پرافتخار خود، انقلابی شگرف را که الگوی تمام آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان شده، رقم زده است شایسته هزاران بار تقدیر و سپاس است.
در این بیانیه آمده است: در کنار همه روزهای تلخ و شیرین این ملت، نهم دی 88 روزی فراموش ناشدنی بود. روزی که بصیرت رمز پیروزی ملت شد و پیوند عاشورایی امت و ولایت، برگ زرین دیگری را به تاریخ ایران عزیز افزود و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حماسه ای ماندگار نام گرفت.

** بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران
ارتش جمهوری اسلامی به مناسبت حماسه ۹ دی سال 88، سالروز حماسه و بصیرت، بیانیه ای صادر کرد و در آن نهم دی‌ماه را تجلی اراده و قدرت الهی در ملتی دانست که با الهام از فرهنگ سرخ عاشورا و با تبعیت از ولی امر خود، درسی بزرگ به دشمنان حق و حقیقت، فریب‌خوردگان و دنیا طلبان داد.
در این بیانیه آمده است: تاریخ انقلاب اسلامی ایران، مملو از فراز و نشیب هایی است که هر یک به لطف و عنایت خداوند ‌متعال موجب استحکام و افزایش توان جمهوری اسلامی ایران شده است. با وقوع هر دسیسه‌ای از سوی دشمنان پنهان و پیدای انقلاب، مردم مسلمان ایران با هدایت‌های ولی فقیه، این توطئه‌ها را خنثی و خیانتکاران را رسوا ساخته‌اند. از دسیسه‌های کوچک و بزرگ ابتدای پیروزی انقلاب و خیانت منافقین و تحمیل یک جنگ تمام‌عیار ۸ ساله گرفته، تا آشوب‌های کوچک و بزرگ و فتنه سال ۸۸، همگی موجب آبدیدگی انقلاب اسلامی شده است.
این بیانیه می افزاید: در این روز بزرگ، چشم جهانیان خروش ملتی را به نظاره نشست که برای پاسداری از ایمان و اعتقادات خود همچون رودی زلال جاری شد و پلیدی ها و ناپاکی ها را از دامن میهن اسلامی پاک کرد.
در بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است: حماسه ۹ دی ماه سال ۸۸، یادآور ولایتمداری، بصیرت،فریاد حق‌طلبی و تجلی اراده و قدرت الهی در ملتی بود که با الهام از فرهنگ سرخ عاشورا و با تبعیت از ولی امر خود، درسی بزرگ به دشمنان حق و حقیقت و فریب خوردگان و دنیاطلبان داد و با بصیرت و دشمن‌شناسی بی نظیر خود، بار دیگر تقابل حق و باطل و پیروزی خون بر شمشیر را یادآور شد و نشان داد که مشعل فروزان عاشورا در این مرز و بوم خاموش شدنی نیست.

** بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با پاسداشت حماسه تاریخی ۹ دی ماه، وحدت و یکپارچگی ملی و عزم و اراده قوای سه گانه و نهاد های انقلابی در پاسخ به نیازهای نظام و کشور را عامل خنثی سازی فتنه ها و توطئه های نوین نظام سلطه و صهیونیسم علیه میهن اسلامی دانست.
در این بیانیه آمده است: حماسه بزرگ و تاریخی ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ که غلبه نهایی بصیرت و هوشمندی ملت ایران بر هشت ماه فتنه‌گری، آشوب طلبی و هنجارشکنی جبهه متحد ضد انقلاب داخلی و خارجی علیه نظام اسلامی را رقم زد، از پدیده های شگرف و آموزنده‌ای است که یادآوری و پاسداشت آن می‌تواند کشور عزیزمان را از گزند توطئه‌ها و تهدیدات شیطانی دشمنان انقلاب اسلامی مصون دارد.

** پیام رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور
در پیام سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل آمده است: حماسه 9 دی، روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است که اوج بصیرت،‌ اقتدار و غیرت دینی مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته‌ و حضور و مشارکت در جهت دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن را به نمایش گذاشت، حسب بیانات مقام معظم رهبری «نهم دی ۸۸، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.»
این پیام می افزاید: یوم الله 9 دی ماه سرآغاز فصل جدیدی در تعمیق پیوند امت اسلامی با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با رهبر عزیز انقلاب امام خامنه‌ای بود و ملتی که جمهوری اسلامی را از اصل ولایت فقیه جدایی ناپذیر دانسته، توهین به نماد های عاشورایی و اصل ولایت فقیه را هرگز تحمل نخواهد کرد.

** پیام رییس سازمان بسیج مستضعفین
در پیام سردار غیب پرور آمده است: حماسه عظیم نهم دی‌ماه، برگ زرینی دیگر از دفتر پر افت خار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اوج این عظمت و فداکاری زمانی متجلی شد که به تعبیر سید و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله ‌العالی) به برکت یاد حضرت سیدالشهدا (ع) و با همت، بصیرت، آگاهی و هوشیاری ملت بزرگ ایران اسلامی، بساط فتنه‌گران جمع شد.
این پیام می افزاید: نهم دی‌ماه، پیکار استکبار جهانی با انقلاب اسلامی بود که با همراهی برخی از کشورهای غربی، رسانه‌های خارجی، سفارتخانه‌ های نحس آنان و جریان مدعی تقلب با دندان‌های به هم فشرده از حقد و کینه، روند بی اعتمادسازی مردم و مبارزه با مردم سالاری دینی را در بستر جنگ نرم تعقیب می‌کردند.
در این پیام آمده است: لیکن دست الهی مانند همیشه به یاری ملت بصیر ایران اسلامی آمد و با انفاس قدسی کاروان سالار انقلاب به همراه عمل به هنگام و به اندازه مردم فداکار ایران اسلامی، سبب دفع فتنه‌ای بزرگ از انقلاب اسلامی ایران شد.
این پیام می افزاید: این درسی است برای همه‌ی مستکبرین جهان که انقلاب اسلامی بخشی از هویت و شناسنامه ملت ایران است و صد البته که مشکلات و موانع اقتصادی خللی در اراده پولادین این ملت قدرشناس و مقاوم ایجاد نخواهد کرد.
سیام**1751**1535

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !