مدافع پیشین سپیدرود به تیم تبریزی پیوست


میلاد قربان زاده مدافع راست پای سابق تیم سپیدرود رشت که در تعطیلات نیم فصل توسط علی کریمی از تیم کنار گذاشته شده بود بعد از دریافت رضایتنامه با عقد قراردادی تا پایان فصل هجدهم به ماشین سازی تبریز پیوست. میلاد قربان زاده در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر جز مدافعان ثابت سپیدرود بود اما اشتباهات او در مسابقات آخر نیم فصل اول باعث شد تا علی کریمی با...

مدافع پیشین سپیدرود به تیم تبریزی پیوست

میلاد قربان زاده راهی ماشین سازی تبریز شد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ | ۲۰:۴۵
مدافع پیشین سپیدرود به تیم تبریزی پیوست

میلاد قربان‌زاده مدافع سابق تیم سپیدرود رشت با عقد قراردادی به ماشین سازی تبریز پیوست و شاگرد رضا مهاجری شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلاد قربان زاده مدافع راست پای سابق تیم سپیدرود رشت که در تعطیلات نیم فصل توسط علی کریمی از تیم کنار گذاشته شده بود بعد از دریافت رضایتنامه با عقد قراردادی تا پایان فصل هجدهم به ماشین سازی تبریز پیوست.

میلاد قربان زاده در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر جز مدافعان ثابت سپیدرود بود اما اشتباهات او در مسابقات آخر نیم فصل اول باعث شد تا علی کریمی با این بازیکن قطع همکاری کند و او را در لیست مازاد خود قرار دهد. حالا بعد از احسان الوان زاده، مدافع تیم سپیدرود دومین خرید ماشین سازی در نقل و انتقالات زمستانی است. گویا قرار است یک یا دو بازیکن از جمع سبزپوشان تبریزی جدا شوند و به همین دلیل کادر فنی این تیم به دنبال رفع نقاط ضعف خود است و در صدد جذب بازیکنان مختلف خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟