کاربوم؛ نسل جدید وبسایت های کاریابی


کاربوم؛ نسل جدید وبسایت های کاریابی

دنیای شغلی جدید، بسیار متفاوت از گذشته است؛ به‌گونه‌ای‌که مدارک دانشگاهی دیگر تضمین‌کننده‌ی شغل نیستند.

این روزها همه مدرک دارند. اگر دکتر نباشند، حداقل یک فوق‌لیسانس یا لیسانسِ قاب‌گرفته و احتمالا بدون استفاده در خانه دارند.

در دنیای شغلی جدید، برای رسیدن به شغل مناسب باید به چیزهایی بیش از مدرک دانشگاهی بیشتر توجه کنیم:

باید نیازهای بازار کار را بشناسیم. یادمان نرود که در بازار کار نیز مانند هر بازار دیگری، عرضه و تقاضا قیمت‌ها را تعیین می‌کند. وقتی همه مدرک مهندسی مکانیک داریم (عرضه زیاد است) و از طرفی تقاضایی برای آن نیست، طبیعی است که قیمتِ مدرک ما ارزان باشد. رضایت شغلی بدون شناخت استعدادها و علایقمان دورازتصور است. حتما باید به‌دنبال خودشناسی در این زمینه‌ها باشیم. دنیای شغلی جدید نیروی بامهارت می‌خواهد. داستان عجیب این است که درمقابل اعتراض نیروی کار از بیکاری، پیمان‌کاران بخش خصوصی از نبود نیروی بامهارت گِله دارند. این یعنی فرصتی خوب برای ما. با کسب مهارت‌های لازم بازار کار، می‌توانیم موقعیت‌های شغلی خوبی داشته باشیم. باید شغل‌های جدید را بشناسیم. واقعیت این است که با رشد تکنولوژی، همواره ایجاد شغل‌های جدید و حذف شغل‌های قدیمی را شاهد هستیم. موقعیت فروشگاه‌داران و آژانس‌های تاکسی را با حضور دیجی‌کالا و اسنپ ببینید. اگر شغل‌های جدید و نیازهایشان را نشناسیم، شاید روزی شغل ما هم تهدیدی مشابه را تجربه کند.

تصور کنید جایی باشد که به تمامی این نیازهای جدید ما فکر کرده باشد. چقدر جذاب خواهد بود. طبیعتا این سایت باید چیزی بیش از یک سایت کاریابی ساده باشد. سایت کاربوم تلاشی برای پاسخ به این نیازهاست. در کاربوم همه‌ی آنچه برای#زندگی_شغلی بهتر نیاز دارید، به شما ارائه خواهد شد.

کاربوم؛ نسل جدید وبسایت های کاریابی

شناخت توانمندی‌ها ازطریق تست‌های شغلی

برای شناخت بهتر استعداد و علایق خودتان می‌‌توانید از سرویس تست‌های خودشناسی کاربوم استفاده کنید. این تست‌ها با همکاری محققان برتر این حوزه تدارک دیده شده‌اند و به شما کمک خواهند کرد با شناخت بهتر از خودتان، بتوانید شغل متناسب با شخصیتتان را بشناسید.

در این قسمت، گلچینی از بهترین تست‌های روان‌شناسی و شخصیت‌شناسی تدارک دیده شده و به‌سادگی و از هر جای ایران می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید و به کمک آن‌ها خودتان را بهتر بشناسید.

منتظر چه هستید؟ همین الآن بروید و یکی از آن‌ها را امتحان کنید:

(ورود به بخش تست‌های شخصیت‌شناسی کاربوم)

یادگیری مهارت‌های لازم برای بازار کار

کاربوم در دو قالب به این نیاز پاسخ خواهد داد. در بخش رویدادهای شغلی، می‌توانید به‌راحتی به مرتبط‌ترین دوره‌ها و رویدادهای آموزشی دسترسی داشته باشید. این مهارت‌ها علاوه‌بر زمینه‌ی تخصصی، می‌توانند به توسعه‌ی شخصی شما باقی وجوه زندگی هم کمک کنند.

اگر هم اهل آموزش ازراه‌دور هستید یا نمی‌توانید در دوره‌های حضوری کاربوم شرکت کنید، اصلا نگران نباشید. برای شما هم پیشنهادی ردنشدنی وجود دارد. وب‌یاد شبکه‌ی یادگیری آنلاین و یکی از سرویس‌های مجموعه‌ی کاربوم است. در وب‌یاد می‌توانید ویدئوهای آموزشی از استادان مطرح و کاربلد ایرانی را از هر جای کشور مشاهده کنید و از یادگیری مهارت‌های جدید لذت ببرید.

آگهی‌های استخدامی

معتبرترین شرکت‌های ایرانی آگهی‌های شغلی‌شان را در کاربوم منتشر می‌کنند. از این بخش می‌توانید به آگهی استخدام این شرکت‌ها دسترسی داشته باشید. علاوه‌بر تهران، کاربوم آگهی‌های باقی شهرهای ایران را هم پوشش می‌دهد.

اگر هم می‌خواهید با شغل‌های جدید و نیازهای مهارتی آن‌ها آشنا شوید، این بخش راهنمای شما خواهد بود. همین الآن بروید و از میزان تقاضا برای شغل‌های مختلف و مهارت‌های لازم برای هر شغل مطلع شوید.

کاربوم؛ نسل جدید وبسایت های کاریابی

معرفی حرفه‌ای خود ازطریق رزومه‌ ساز آنلاین

بدون داشتن رزومه‌ی حرفه‌ای، کارتان لنگ است. رزومه اولین ملاقات حرفه‌ای شما با کارفرما است.

با رزومه‌ ساز کاربوم توانمندی‌ها و سوابق شغلی شما به‌خوبی و کاملا طبقه‌بندی‌شده و حرفه‌ای در چندین قالب گرافیکی جذاب منعکس می‌شود. به کمک قدرتمندترین رزومه ساز فارسی می‌توانید به‌سادگی رزومه‌ی کاری حرفه‌ای برای خودتان بسازید و نسخه‌ی باکیفیت آن را دریافت کنید.

آشنایی با شرکت‌ها ازطریق صفحات برند کارفرمایی

فرهنگ کاری هر شرکت نقش زیادی در رضایت شغلی ما در آن شرکت دارد. کاربوم برای این موضوع هم بخشی ویژه درنظر گرفته است. به بخش معرفی شرکت‌ها در کاربوم سر بزنید تا با فرهنگ سازمانی و محیط کاری شرکت‌ها بیشتر آشنا شوید.

کاربوم همه‌ی تلاشش را می‌کند تا همیار شما در مسیر رسیدن به #زندگی_شغلی بهتر باشد. شایان ذکر است در آینده‌ای نه‌چندان دور نیز سرویس‌های جدید دیگری در کاربوم راه‌اندازی می‌شود. با کاربوم و سرویس‌های متنوعش همراه شوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس