برگزاری جشنواره تقدیر از برترین های خیر ماندگار در سال 98


برگزاری جشنواره تقدیر از برترین های خیر ماندگار در سال 98

حجت الاسلام ملانوری گفت: سال آینده جشنواره تقدیر از برترین های خیر ماندگار را با اصول و استاندارد ملی برگزار می کنیم.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام ملانوری در نشست خبری تشریح برنامه های دومین همایش خیر ماندگار عصر امرَوز سه شنبه چهارم دی ماه در جمع نمانیدگان رسانه های خبری گفت: دومین همایش ملی خیر ماندگار روزهای دهم و یازدهم دی ماه برگزار می شود. همایش خیر ماندگار در دو بخش کاملا مجزا در روز دهم دی ماه برگزار می شود در نوبت صبح ۵ کارگاه برگزار می‌شود که حضور در این کارگاه ها صرفاً از طریق ثبت نام قبلی در سایت همایش امکان پذیر است و به شرکت کنندگان این کارگاه ها مدرک معتبر اعطا می شود.

دبیر اجرایی دومین همایش خیر ماندگار افزود: در نوبت عصر روز دوشنبه دهم دی ماه پنل عمومی تحت عنوان بررسی چالش‌های نیکوکاری در ایران امروز برگزار می شود ارائه کنندگان این پنل سه گروه هستند که یک گروه دانشگاهی، گروه دیگر برخی از مدیران دولتی و غیردولتی مرتبط با امور خیر و گروه دیگر فعالان امور خیر هستند که بیشتر موسسات خیریه مدنظر هستند.

حجت الاسلام ملانوری به برنامه های دومین روز همایش اشاره کرد و گفت: در روز یازدهم دی ماه صبح اجلاس عمومی با حضور مدیران دولتی و اساتید دانشگاه و سخنرانی دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.

دبیر اجرایی دومین همایش خیر ماندگار از برگزاری جشنواره ای برای تقدیر از فعالان امور خیر خبر داد و تصریح کرد: بر اساس چند ماه کار فشرده همکاران ما در بنیاد خیریه آلا در چند رشته خاص از فعالان عرصه خیر تقدیر به عمل می آید. از میان کتاب هایی که منشا خیر بوده اند پنج کتاب را در این جشنواره معرفی خواهیم کرد در حوزه موسسات خیریه که کارآفرینی کرده اند یا کارآفرینانی که خیر هستند معرفی می‌شوند.

حجت الاسلام ملانوری خاطر نشان کرد: در سال آینده جشنواره تقدیر از برترین های خیر ماندگار با اصول و استاندارد ملی برگزار خواهد شد.

دیر اجرایی دومین همایش ملی خیر ماندگار گفت: در برگزاری همایش ملی خیر ماندگار سازمان های دولتی و غیر دولتی و نهادهای مردمی همکاری و مشارکت داشته اند که از میان سازمان های دولتی سازمان اوقاف و امور خیریه، وزارت بهداشت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت تعاون کار رفاه اجتماعی، سازمان خدمات شهرداری، دانشگاه های اصفهان و امام صادق و تعدادی از انجمن های علمی کشور و مهمتر از همه تعدادی از مجامع خیریه می توان اشاره کرد. امیدواریم خود این کار یعنی جمع شدن دو بخش حاکمیتی و خیریه و عمومی در کشور به ارتقاء همکاری سازنده میسر شود.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...