ارایه 92 مقاله علمی در دومین همایش ملی خیر ماندگار


ارایه 92 مقاله علمی در دومین همایش ملی خیر ماندگار

دبیر علمی دومین همایش ملی خیر ماندگار گفت:135 مقاله به دبیرخانه همایش خیر ماندگار ارسال شده که از میان آنها 92 مورد برای ارائه در همایش پذیرفته شده است.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، دکتر نعمت الله موسی پور در نشست خبری تشریح برنامه های دومین همایش ملی خیر ماندگار عصر امروز سه شنبه چهارم دی ماه در جمع نمانیدگان رسانه های خبری گفت: جوامع بشری دارای یک بخش سخت و یک بخش نرم هستند در واقع امور خیریه و نیکوکاری بخش نرم اجتماعات بشری هستند و این مسئله به یک موضوع فرهنگی در جوامع بشری تبدیل شده است و اجزای اجتماعات بشری را با هم متحد و همراه می سازد با این تعریف کار خیر امری عمومی است.

دبیر علمی دومین همایش ملی خیر ماندگار افزود: بنیاد خیریه آلا از چند سال گذشته در تلاش است امر خیر در عرصه عمومی را مورد توجه قرار دهد همایش ملی خیر ماندگار کوشش می کند تا عالمان، اندیشمندان و مردم عادی را در کنار یکدیگر قرار دهد این همایش یک هم افزایی و نگاه مشترک ایجاد می کند.

موسی پور تصریح کرد: دومین دوره همایش ملی خیر ماندگار با عناوین متعددی در حوزه علوم اجتماعی و علوم انسانی کار خود را در سال جاری آغاز کرد و فراخوان ارسال مقالات علمی را برای حوزه‌های متعدد ارسال کرد و بسیاری از دانشجویان و متفکران به تولید مقاله اقدام کردند.

وی خاطر نشان کرد:۱۳۵ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که از میان آنها ۹۲ مورد برای ارائه در همایش پذیرفته شده است که این مقالات به شکل پوستر، سخنرانی و یا چاپ در کتاب مجموعه مقالات همایش قرار می گیرد.

وی افزود: در دومین همایش خیر ماندگار علاوه بر نظرات خیرین، تجربه خاص نیکوکاران نیز مورد توجه و جمع آوری قرار گرفته است که در دو روز برگزاری همایش ارایه می شود. موضوع دیگر ارائه ایده های نو برای انجام کار خیر است که در این همایش از آنها بهره برداری می شود.

موسی پور از برگزاری مراسمی با هدف تجلیل از خیرین در این دوره همایش خبر ماندگار خبر داد و گفت: از تعدادی از فعالان عرصه امرخیر در این همایش قدردانی خواهد شد همایش خیر ماندگار با هدف اشاعه اندیشه های نیکوکاری در جامعه برگزار می شود همین طور در این همایش در پی شناسایی مسائل و چالش‌های امر خیر و نیکوکاری در جامعه هستیم. حوزه خیر و نیکوکاری نیازمند توجه بیشتر در جامعه است .

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید