گوشی Galaxy A50 سامسونگ با باتری 4000 میلی‌آمپری عرضه خواهد شد


گوشی Galaxy A50 سامسونگ با باتری 4000 میلی‌آمپری عرضه خواهد شد

اطلاعات جدیدی که از Galaxy A50، گوشی جدید سامسونگ منتشر شده است خبر از مجهز شدن این دستگاه به باتری 4000 میلی‌آمپری و دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی می‌دهد.

گوشی Galaxy A50 سامسونگ با باتری 4000 میلی‌آمپری عرضه خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که خبرهایی از جانشین Galaxy A8 در فضای مجازی منتشر می‌شود. نام این جانشین Galaxy A50 است و مطمئنا ما در هنگام معرفی این گوشی، شاهد ارتقای بعضی از مشخصات سخت‌افزاری آن خواهیم بود.

آخرین اطلاعاتی که از گوشی Galaxy A50 فاش شده است خبر از حضور پردازنده‌ی اکسینوس 9610 در این دستگاه می‌دهد. اگر به خاطر داشته باشید، این پردازنده در ماه مارس امسال معرفی شده بود. از ویژگی‌های این پردازنده می‌توان به داشتن واحد مجزا برای اجرای کدهای هوش مصنوعی و توانایی ضبط ویدیوهای اسلوموشن ۴۸۰ فریم بر ثانیه‌ای اشاره کرد.

اطلاعات دیگری نیز از این گوشی هوشمند در دسترس داریم. حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی این گوشی هوشمند همراه حافظه‌ داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی ارائه می‌شود. درضمن Galaxy A50 از سیستم عامل اندروید پای و رابط کاربری One UI استفاده می‌کند. یکی از بهترین ویژگی‌های این گوشی، ظرفیت باتری آن است. Galaxy A50 دارای یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر است. این ظرفیت برای اولین بار در خانواده A مشاهده می‌شود. حجم این باتری از Galaxy S10 نیز بیشتر است.

گوشی Galaxy A50 سامسونگ با باتری 4000 میلی‌آمپری عرضه خواهد شد

یکی از ویژگی‌های خاص سخت‌افزاری Galaxy A10، وجود دوربین چندگانه در پنل پشتی است. البته اکنون اطلاعات زیادی از این دوربین در دسترس ما نیست. تنها مطلب مهمی که ما از دوربین این گوشی می‌دانیم این است که سنسور اصلی آن ۲۵ مگاپیکسل است.

احتمالا Galaxy A50 در اواخر فوریه ۲۰۱۹ در رویداد MWC و بعد از گوشی Galaxy S10 رونمایی شود؛ همچنین عرضه آن نیز باید در نیمه ابتدایی ماه مارس آغاز شود. سامسونگ علاوه بر معرفی مجموعه‌ای جدید از گوشی‌های خود، محصولات میان‌رده‌ سری A را در اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر

انتهای پیام/

اطلاعات جدید منتشر شده از Galaxy A50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا