تصویر کامل تویوتا سوپرا جدید لو رفت!


تصویر کامل تویوتا سوپرا جدید لو رفت!

کمپانی تویوتا با فرستادن تصاویر رسمی کوپه‌ی اسپورت خود یعنی سوپرای جدید به وب‌سایتی آلمانی آن‌ها را سورپرایز کرد! این خودروساز ژاپنی قبلاً شاهد درز تصاویری از این خودرو به رسانه‌ها بوده اما این بار تصاویر کامل سوپرای جدید در دسترس افراد قرار گرفته‌اند. شاید این تصاویر از نوع رندر باشند اما با توجه به... The post تصویر کامل تویوتا سوپرا جدید لو...

کمپانی تویوتا با فرستادن تصاویر رسمی کوپه‌ی اسپورت خود یعنی سوپرای جدید به وب‌سایتی آلمانی آن‌ها را سورپرایز کرد! این خودروساز ژاپنی قبلاً شاهد درز تصاویری از این خودرو به رسانه‌ها بوده اما این بار تصاویر کامل سوپرای جدید در دسترس افراد قرار گرفته‌اند.

تصویر کامل تویوتا سوپرا جدید لو رفت!
شاید این تصاویر از نوع رندر باشند اما با توجه به تصاویر قبلی منتشر شده می‌توان گفت این تصاویر بسیار نزدیک به سوپرای تولیدی می‌باشند. تفاوت‌های جالب‌توجهی در بخش جلویی وجود دارد جایی که خودروی حاضر در تصویر از میله‌ی عمودی در مرکز بخش جلو سود می‌برد درحالی‌که در تصویر پیشین منتشر شده این بخش باز بوده است. البته کلیت طراحی تغییری نداشته است. استایل بخش عقب نزدیک به تصویر لو رفته بوده و تنها استثنای این بخش نبود پوشش‌های حسگر گرد در گوشه‌ها هستند. این مورد در تصاویر جدید دیده نمی‌شوند هرچند کیفیت پایین تصویر منتشر شده و یا ویرایش فتوشاپی هم می‌توانند در نبود این حسگرها مؤثر باشند.

تصویر کامل تویوتا سوپرا جدید لو رفت!
همان‌گونه که قبلاً دیده‌ایم بخش آلمانی تویوتا منبع اصلی تأییدکننده‌ی این خبر بوده که سوپرا در نمایشگاه دیترویت معرفی خواهد شد. این در حالی است که تویوتا بیانیه‌ی رسمی دراین‌باره را چند هفته بعدتر اعلام کرد. حذف این تصاویر از ایمیل ارسالی توسط تویوتای آلمان نیز نشان می‌دهد که آن‌ها نمی‌خواهند سوپرای جدید به این زودی‌ها دیده شود.

شایعات فراوان منتشر شده درباره‌ی این خودرو سرانجام چهاردهم ژانویه 2019 و زمان رونمایی در دیترویت به پایان خواهند رسید. البته انتظار نداریم خبرسازی این خودرو به این زودی‌ها تمام شود چراکه خبرها نشان می‌دهند احتمال تولید نسخه‌ی قوی‌تر و کانورتیبل سوپرا هم وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام