سولسشر: منچستریونایتد خواهان تمدید قرارداد دخیا و مارسیال است؛ آن‌ها باید بدانند در بهترین باشگاه حضور دارند


سولسشر: منچستریونایتد خواهان تمدید قرارداد دخیا و مارسیال است؛ آن‌ها باید بدانند در بهترین باشگاه حضور دارند

طرفداری (/fa/component/roojanews/frame.html?href=http://www.tarafdari.com)- اوله گونار سولسشر، سرمربی باشگاه منچستریونایتد می خواهد که داوید دخیا و آنتونی مارسیال قرارداد خود را با باشگاه تمدید کنند. به نقل از FFT، سرمربی موقت شیاطین سرخ در خصوص...

طرفداری- اوله گونار سولسشر، سرمربی باشگاه منچستریونایتد می خواهد که داوید دخیا و آنتونی مارسیال قرارداد خود را با باشگاه تمدید کنند.

به نقل از FFT، سرمربی موقت شیاطین سرخ در خصوص این مسئله بیان کرد:

می دانم که باشگاه خواهان این است آنها قرارداد خود را تمدید کنند زیرا بازیکنان بزرگ و باکیفیتی هستند. این کار به خود بازیکنان بستگی دارد ولی وقتی شما در منچستریونایتد هستید، چمن تیمی دیگر خیلی سبزتر از اینجا نیست. شما در واقع در بهترین باشگاه هستید. منچستریونایتد بزرگترین باشگاه دنیاست. امیدوارم بتوانم به این بازیکنان کمک کنم و آنها را راهنمایی کنم که به ماندن در این باشگاه فکر کنند. اگر شما به طور منظم در ترکیب منچستریونایتد هستید، فکر می کنم به این نتیجه باید برسید که فرصت ماندن در اینجا و قرار گرفتن در تاریخچه باشگاه را دارید.

وی تصریح کرد:

من نیز در زمان فوتبال خودم پیشنهادات زیادی داشتم ولی الکس فرگوسن با من صحبت کرد و گفت که من بازیکن مهمی برای تیمش هستم و به من به اندازه کافی بازی خواهد داد. این به من امید زیادی داد. باشگاه موافقت کرده بود مرا به تاتنهام بفروشد ولی من گفتم این را نمی خواهم. حتی ایجنتم می خواست که من از منچستریونایتد جدا شوم ولی من می دانستم در بهترین باشگاه هستم. مطمئن نبودم جای دیگر بهتر از اینجا باشد. زمان هایی بود که در منچستریونایتد بازی نمی کردم و عصبانی بودم. سپس فرگوسن مرا در بازی می گذاشت و احساس کردم بخشی از این تیم هستم و برای باشگاه اهمیت دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد