پرونده «حماسه جاودان»| 9 دی بیعت‌ مردم با نظام جمهوری اسلامی ایران را مستحکم کرد/ حماسه نهم دی روزی خاص در تاریخ شکوهمند انقلاب


پرونده «حماسه جاودان»| 9 دی بیعت‌ مردم با نظام جمهوری اسلامی ایران را مستحکم کرد/ حماسه نهم دی روزی خاص در تاریخ شکوهمند انقلاب

گروه جامعه خبرگزاری تقریب: مطمئن باشید که روز «نهم دیِ» هم در تاریخ ماند؛ نهم دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه ، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود. این سخنان رهبر معظم انقلاب 10 روز پس از...

پرونده «حماسه جاودان»| 9 دی بیعت‌ مردم با نظام جمهوری اسلامی ایران را مستحکم کرد/ حماسه نهم دی روزی خاص در تاریخ شکوهمند انقلاب پرونده «حماسه جاودان»| 9 دی بیعت‌ مردم با نظام جمهوری اسلامی ایران را مستحکم کرد/ حماسه نهم دی روزی خاص در تاریخ شکوهمند انقلاب
گروه جامعه خبرگزاری تقریب: مطمئن باشید که روز «نهم دیِ» هم در تاریخ ماند؛ نهم دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در "سالگرد این حماسه"، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.

این سخنان رهبر معظم انقلاب 10 روز پس از تجدیدعهد تاریخی فرزندان انقلاب در سال 88 گواه دست برتر گفتمان انقلاب اسلامی بود که در گذار از هشت ماه فتنه پیچیده‌، آخرین حلقه از اتفاقات تلخ و ناخوشایند یک انتخابات پرچالش با حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی به آخر خط رسید.

در دی‌ماه 88 آتش زدن پرچم، خیام و هیأت‌های سیدالشهدا کار خود را کرده بود و سیل حضور مردم ایران در روزهای هفتم، هشتم، نهم و دهم دی‌ماه کار این جماعت را یکسره کرد و به تعبیر پیر انقلاب، پرچم راهنمای دیگران و روزی «متمایز» شد.


خبرگزاری تقریب در نهمین سالگرد پاسداشت حماسه 9 دی در قالب گفت‌و‌گوهایی به بررسی ابعاد مختلف آفرینش حماسه 9 دی و رابطه امام و امت و دلایل دشمن برای ایجاد تفرقه پرداخته است که در ادامه می‌آید:

سید مرتضی بختیاری، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره این مطلب که دشمنان خارجی و فتنه گران هدفشان ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است به خبرنگار حوزه جامعه خبرگزاری تقریب گفت: حماسه 9 دی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ماندگار است.

وی همچنین افزود: در آن شرایط حساس که افراد سودجو و ضد انقلاب با اهانت به مقدسات اسلام، امام راحل و از همه مهم‌تر سید و سالار شهدا ابا عبدالله الحسین (ع) به میدان آمده بودند، ملت عظیم الشان ایران دیگر تحمل و توان این اهانت را نداشته و با تجمع بزرگ به میدان آمدند.

بختیاری در پایان با بیان اینکه رخداد بزرگ 9 دی در سراسر کشور و بدون دعوت قبلی از مردم، ثابت کرد که ملت ایران نه تنها به انقلاب اسلامی بلکه به کربلا و امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی وفا دارند، گفت: آنها با بیعت‌شان با نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط