تامین اعتبار سبدحمایتی بازنشستگان


تامین اعتبار سبدحمایتی بازنشستگان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تامین اعتبار سبد حمایتی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت بزودی پرداختها آغاز می شود.

به گزارش بنکر (Banker)،محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه انوشیروان محسنی‌بندپی و معارفه وحید قبادی‌دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان سبد کالایی از خانواده یک نفره و چهار نفره به بالا تر در اختیار این قشر قرار گرفت و تقریبا کامل شده است.
وی با اشاره به اینکه افرادی که تا حالا سبد کالا را دریافت نکرده‌اند با مراجعه به سازمان بهزیستی مشکل آنها حل و فصل خواهد شد گفت:در مرحله بعدی تحت سیاست های جبرانی دولت این امکان را در اختیار کارمندان دولت قرارداد که در آموزش و پرورش سبدهای کالایی تحویل داده شد آن هم متوسط همان ۲۰۰ هزار تومان بود.
به گفته وی اکثر اقشار کارمندان دولت کشوری و لشکری و بعد بازنشستگان کشوری و لشکری اختصاص پیدا کرد.
وزیر رفاه با اشاره به اینکه در مرحله سوم بازنشستگان تامین اجتماعی بودند که منابع آن در دو نوبت تامین شدگفت: درحال حاضر در مرحله اقدام و واریز است.
شریعتمداری گفت: بعد از این مرحله نسبت به بخشی از جامعه می رسد که تحت پوشش یک نهاد و دستگاه مشخص نیستند و با درآمد ماهیانه کمتر از ۳ میلیون تومان هستند.
به نوشته مهر،شریعتمداری گفت:افرادی که سبد کالا دریافت نکرده اند می توانند به همان مرکز خود که اگر بهزیستی است بهزیستی و اگر سازمان تامین اجتماعی است این سازمان مراجعه و سبد کالای خود را تحویل بگیرند و مشکلی برای تامین مالی این ماجرا وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیمه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!