عکس ؛ منتظر غوغای ستاره پرسپولیس در جام ملت ها باشید!


عکس ؛ منتظر غوغای ستاره پرسپولیس در جام ملت ها باشید!

استاد الدوحه قطر در گزارشی کامل از ستاره های حاضر در جام ملت های آسیا 2019 مدعی شد شش بازیکن جوان از کشورهای مختلف هستند که بعد از این بازی ها می توانند مسیری متفاوت در پیشرفت خود در فوتبال آسیا و جهان را تجربه کنند. در این گزارش نویسنده استاد الدوحه به بشار رسن ستاره 21 ساله عراق و باشگاه پرسپولیس اشاره و او را یکی از شش جوان اول آسیا در امارات...

عکس ؛ منتظر غوغای ستاره پرسپولیس در جام ملت ها باشید!

استادالدوحه: بشار رسن در جمع شش جوان اول جام ملت ها
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۸
عکس ؛ منتظر غوغای ستاره پرسپولیس در جام ملت ها باشید!

روزنامه مطرح قطری در فاصله کمتر از یک هفته تا آغاز جام ملت های آسیا از ستاره پرسپولیس به عنوان یکی از شش جوان اول این رقابت ها نام برد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استاد الدوحه قطر در گزارشی کامل از ستاره های حاضر در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ مدعی شد شش بازیکن جوان از کشورهای مختلف هستند که بعد از این بازی ها می توانند مسیری متفاوت در پیشرفت خود در فوتبال آسیا و جهان را تجربه کنند. در این گزارش نویسنده استاد الدوحه به بشار رسن ستاره ۲۱ ساله عراق و باشگاه پرسپولیس اشاره و او را یکی از شش جوان اول آسیا در امارات ۲۰۱۹ نامید. در تعریف این روزنامه چاپ دوحه از رسن آمده است:

« اولین بار پنج سال پیش بود که بشار در سن ۱۶ تا ۱۷ سالگی نام خود را بر سر زبان ها انداخت. در مسابقات قهرمانی زیر ۲۲ سال آسیا در دوحه بشار رسن با درخشش برای عراق آن هم با سن کم خود نشان داد از چه استعدادی برخوردار است و حالا او در ۲۱ سالگی یکی از مهره های اصلی شیرهای بین النهرین در جام ملت های آسیا نام گرفته است».

استادالدوحه در ادامه با اشاره به پست تخصصی بشار رسن که قابلیت بازی در چند پست میانه میدان را دارد مدعی شد او بعد از جام ملت ها ممکن است برای ماندن در پرسپولیس ایران با تردیدهایی روبرو شود، تیمی پرطرفدار که بشار چیزی نمانده بود با پیراهن این تیم عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند اما در ژاپن ناکام ماند و …

استادالدوحه در بین شش جوان اول آسیا در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ علاوه بر بشار رسن ستاره عراقی پرسپولیس از بازیکنانی همچون اکرم عفیف(قطر) وو لی (چین) کوانگ تین های (ویتنام) عمر الخریبین (سوریه) و لی سئونگ وو (کره جنوبی) هم نام برد و مدعی شد این بازیکنان می توانند روزهای طلایی را در امارات ۲۰۱۹ رقم بزنند.

عکس ؛ منتظر غوغای ستاره پرسپولیس در جام ملت ها باشید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه