کلوپ: از حرکتی که صلاح انجام داد خیلی خوشم آمد


یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اعلام کرد که در بازی دیشب تیمش مقابل آرسنال، صحنه‌ای که محمد صلاح زدن پنالتی را به روبرتو فیرمینو واگذار کرد او مایل بوده صلاح پنالتی را شخصاً شلیک کند.

به گزارش فرتاک ورزشی،

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از پیروزی 5-1 شاگردانش بر آرسنال که دیشب در ورزشگاه آنفیلد اتفاق افتاد، فاش کرد که زمانی که لیورپول با نتیجه 4-1 از حریف پیش افتاده بود و در دقیقه 65 صاحب یک ضربه پنالتی شد، محمد صلاح که ابتدا قرار بوده طبق برنامه زننده پنالتی باشد، توپ را به فیرمینو واگذار کرد تا او بختش را برای هت تریک کردن بیازماید با اینکه از حرکت صلاح احساساتی شده ولی مایل بوده صلاح شخصا پشت ضربه پنالتی بایستد.

یورگن کلوپ که پیش از این اعلام کرده بود از حرکت جوانمردانه صلاح احساساتی شده و کم مانده بوده گریه اش بگیرد، فاش کرد که با اینحال می‌خواسته صلاح پنالتی را شخصا به طرف دروازه آرسنال شلیک کند.

کلوپ: از حرکتی که صلاح انجام داد خیلی خوشم آمد

کلوپ در این باره گفت:" در آن لحظه خیلی خوشحال نبودم چون راستش را بخواهید در تمرینات ما چند وقتی بود که فیرمینو پنالتی زن خوبی نشان نمی‌داد در صورتیکه صلاح پنالتی زن اول تیم ما است و کمتر پنالتی است که از دست بدهد. ولی خب روز فیرمینو بود و هت‌تریکش کامل شد".

کلوپ در ادامه توضیحاتش اضافه کرد:" سال 2018 برای فیرمینو با هدیه صلاح به او به پایان رسید. از حرکتی که صلاح انجام داد خیلی خوشم آمد. صلاح توپ را به فیرمینو داد تا بتواند هت تریک کند. حرکت او خیلی قشنگ بود. یکی از زیباترین حرکاتی که در زندگی ام دیده بودم. من کمتر فوتبالیستی را می‌شناسم که حاضر باشد چنین کاری بکند".

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک ورزشی کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟