عمل انساندوستانه راننده و مسافران اتوبوس پس از تصادف آمبولانس! +فیلم


عمل انساندوستانه راننده و مسافران اتوبوس پس از تصادف آمبولانس! +فیلم

عمل انساندوستانه راننده و مسافران اتوبوس پس از تصادف آمبولانس در یکی از چهارراه‌های چین سوژه رسانه‌ها شد.

عمل انساندوستانه راننده و مسافران اتوبوس پس از تصادف آمبولانس! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عمل انساندوستانه راننده و مسافران یک اتوبوس پس از تصادف آمبولانس در یکی از چهارراه‌های چین سوژه رسانه‌ها شد. یک آمبولانس که در حال حمل یک فرد سالخورده که دچار حمله قلبی شده بود، به بیمارستان بود که در چهارراهی در شهر «ژین تای» استان هبئی با یک خودرو تصادف کرد و راننده و مسافران اتوبوس مذکور تلاش کردند تا جان قربانی را نجات دهند.

در ویدئویی که منتشر شده، مشاهده می شود که بلافاصله مسافران اتوبوس پیاده شده و با انتقال قربانی به داخل اتوبوس، با کمک راننده تلاش می‌کنند او را هر چه سریع‌تر به بیمارستان برسانند. در حالی که مسافران از اتوبوس پیاده شده و سوار اتوبوس جایگزین می‌شوند، گروه اورژانس و خانواده قربانی با راننده اتوبوس او را به نزدیک ترین بیمارستان رساندند.

این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی چین منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ شد. بسیاری از کاربران عمل انساندوستانه مسافران حاضر در اتوبوس را ستودند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «دیدن چنین صحنه‌هایی به من امید می‌دهد. خوشحالم که می‌بینم هنوز هم انسان‌هایی هستند که از خودگذشتگی و فداکاری می‌کنند.»

انتهای پیام/

فداکاری مسافران اتوبوس جان بیمار قلبی را نجات داد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟