قیمت احتمالی خودروی «Ferrari Laferrari Aperta» مشخص شد/ تصاویر


قیمت احتمالی خودروی «Ferrari Laferrari Aperta» مشخص شد/ تصاویر
نسخه تولید محدود فراری لافراری آپرتا که تنها برای فروش به مشتریان خاص شرکت فراری تولید شده، احتمالاً در بازار آزاد به قیمتی در محدوده ۶.۵ تا ۸.۵ میلیون دلار برسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فراری لافراری در حال حاضر قوی‌ترین و سریع‌ترین و البته گران‎‌قیمت‌ترین محصول تولیدی این سوپر‌اسپرت‌ساز ایتالیایی است. این خودرو که از جدید‌ترین تکنولوژی فرمول۱ فراری بهره می‌برد، با تلفیق نیروی یک موتور ۱۲ سیلندر ۶.۳ لیتری و پیشرانه برقی، توانی معادل ۹۴۹ اسب‌بخار تولید می‌کند و با ارسال این نیرو به هر چهار‌چرخ توسط گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه فرمول ۱، شتاب صفر تا صد ۳ ثانیه‌ای، صفر تا دویست ۷ ثانیه و صفر تا سیصد ۱۵ ثانیه‌ای را برای این ابرخودرو رقم می‌زند و حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت را ثبت می‌کند.

قیمت نسخه کوپه این هایپر‌کار (ابرخودرو) در حدود ۱ میلیون و ۱۵۰ هزار دلار است که فراری فروش آن را تنها به مشتریان قدیمی خود محدود کرده است. سال گذشته نسخه آپرتا که ورژن سقف باز شوی لافراری محسوب می‌شد، توسط این شرکت معرفی شد. مسلماً این خودرو نیز در تولید محدود به ۲۱۰ دستگاه و تنها به مشتریان خاص فروخته می‌شود. از این رو اگر شخصی از این مشتریان بخواهد لافراری را در بازار آزاد به فروش برساند مزایده پر‌شوری برای آن باید تدارک دید.

حال مالک یکی از ۲۱۰ دستگاه لافراری‌های آپرتا در آریزونای آمریکا قرار است در ۱۷ ژانویه سال جدید در جریان یک مزایده، خودروی خاص خود را به فروش بگذارد. قیمت اولیه مزایده رقم بسیار بالای ۶.۵ میلیون دلار را نشان می‌دهد، ولی پیش‌بینی می‌شود که قیمت نهایی از این مبلغ نیز بالاتر رود و از مرز ۸ میلیون دلار نیز عبور کند.

خودروی مذکور سال گذشته به دست مالک خود رسیده و با تعدادی امکانات اضافی سفارشی و با کارکردی در حدود ۲۴۰۰ کیلومتر آماده انتقال به مالک جدید خود است. با این تفاسیر پیدا شدن مشتری برای پرداخت قیمت ۸.۵ میلیون دلاری آن‌قدر دور از انتظار نیست، چرا که سال گذشته یک دستگاه لافراری آپرتای دیگر به قیمت ۹.۹۸ میلیون دلار به فروش رسید.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Ferrari Laferrari Aperta را مشاهده می‌کنید.

قیمت احتمالی خودروی «Ferrari Laferrari Aperta» مشخص شد/ تصاویر
قیمت احتمالی خودروی «Ferrari Laferrari Aperta» مشخص شد/ تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی