برکناری و توبیخ به دلیل پخش تصاویر نامناسب/عذرخواهی مدیرکل صداوسیمای کیش


برکناری و توبیخ به دلیل پخش تصاویر نامناسب/عذرخواهی مدیرکل صداوسیمای کیش

مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش اعلام کرد که کارکنان خاطی این مرکز به دلیل پخش تصاویر نامناسب از تلویزیون کیش توبیخ و برکنار شدند.

به گزارش ایسنا، در ساعات گذشته تصاویری غیراخلاقی از فیلمی سینمایی با بازی جکی جان در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که از پخش این فیلم از سیمای کیش حکایت می‌کرد. این تصاویر که کاملا با ضوابط صداوسیمای ایران مغایرت داشت، در نهایت به برکناری و توبیخ برخی از کارکنان صداوسیمای کیش منجر شد؛ ضمن اینکه وضعیت ادامه‌ی کار مدیرکل صداوسیمای این مرکز هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در پی این اتفاق، خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش ساعت ۱۱ صبح امروز متنی را منتسب به علیرضا نجابت ـ مدیر کل صداوسیمای این مرکز ـ همراه با عذرخواهی وی از بینندگان به دلیل پخش تصاویر نامناسب از سیمای مرکز کیش منتشر کرد.

نجابت در این گفت‌وگو چنین توضیح داده است: متاسفانه به دلیل بی‌دقتی برخی از عوامل پخش سیما، تصاویر نامناسبی در یک فیلم سینمایی از سیمای مرکز کیش پخش شد و با بررسی های انجام شده عوامل مرتبط در پخش سیما به ترتیب از پست سازمانی خود برکنار و توبیخ شدند.

نجابت تاکید کرد: مدیران و کارکنان مرکز کیش همچون گذشته با رویکرد مردم‌مداری، با تولید و پخش برنامه‌های مخاطب محور، می‌کوشند رضایت مخاطبان را فراهم کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...