دریفت فوق العاده زیبا با لامبورگینی هوراکان | فیلم


لامبورگینی هوراکان اسپایدر مدل 2017 با کیفیت فوق العاده و عملکرد نفس گیر رونمایی شده است  .این خودرو با طراحی خاص و وزن سبک وحضور متمایز سقفی که باز و بسته می شود و عملکرد سریع و انعطاف پذیری  راحتی و آرامش  را برای سرنشینان  فراهم میکند. لامبورگینی هوراکان اسپایدر دارای موتور 5٫2 لیتری V10 با قدرت 610 اسب بخار و گشتاور 412  پوند بر فوت است و ...

لامبورگینی هوراکان اسپایدر مدل ۲۰۱۷ با کیفیت فوق العاده و عملکرد نفس گیر رونمایی شده است .این خودرو با طراحی خاص و وزن سبک وحضور متمایز سقفی که باز و بسته می شود و عملکرد سریع و انعطاف پذیری راحتی و آرامش را برای سرنشینان فراهم میکند.

لامبورگینی هوراکان اسپایدر دارای موتور ۵٫۲ لیتری V10 با قدرت ۶۱۰ اسب بخار و گشتاور ۴۱۲ پوند بر فوت است و شتاب ۰ تا۱۰۰ خود را در ۳٫۴ ثانیه طی می کند و بیشترین سرعتش ۳۲۴ کیلومتر برساعت است.لامبورگینی هوراکان اسپایدر دارای ویژگی های سیستم غیر فعال سازی سیلندر به همراه سیستم توقف خودرو و همچنین دارای سیستم کنترل الکترونیکی تمام محور و دارای سیستم انتقال قدرت ۷ سرعته و کلاج دوگانه می باشد که راحتی و لذت رانندگی را برای راننده فراهم میکند.

دریفت فوق العاده زیبا با لامبورگینی هوراکان | فیلم

لامبورگینی | تگ

سقف هوراکان اسپایدر در سه رنگ مختلف سیاه و سفید، قهوه ای و قرمز در دسترس است که قابلیت جمع و باز شدن سقف این خودرو در ۱۷ ثانیه به صورت الکتریکی در حداکثر سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت است که در قیاس با مدل کوپه، مدل سقف تاشو در شتاب صفر تا صد در حدود ۰٫۲ ثانیه کندتر و در حدود ۳٫۴ ثانیه در قیاس با ۳٫۲ ثانیه نسخه کوپه است که وزن خالص اسپایدر را در ۳۴۰۰ پوند ثابت نگاه داشته است در حالی که وزن نسخه کوپه در حدود ۳۱۳۵ پوند است.

(۱۶۹)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت