کانون‌های مساجد باید مورد حمایت قرار بگیرند


کانون‌های  مساجد باید مورد حمایت قرار بگیرند

کاظم‌زاده گفت: معتقدم وضعیت موجود ستاد عالی و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد حتما باید به لحاظ کمی و کیفی مورد حمایت و تقویت قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «شادمهر کاظم‌زاده» در دیدار با «حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حبیب‌رضا ارزانی» دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که در محل این ستاد برگزار شد، گفت: من برای کار مسجد و تقویت کانون‌های فرهنگی هنری‌ مساجد، در سطح مجلس با جدیت تلاش می‌کنم چرا که به اهمیت کار در مسجد اعتقاد دارم و معتقدم وضعیت موجود ستاد عالی و کانون‌های مساجد حتما باید به لحاظ کمی و کیفی مورد حمایت و تقویت قرار بگیرد.

وی ضمن ابراز رضایت از حضور در مجموعه ارزشمند، انقلابی و فعال در حوزه مسایل تربیتی جوانان و نوجوانان، تاکید کرد: اگر امروز زمینه و فرصتی برای ما فراهم شده تا در سنگر مجلس، خادم ملت شریف ایران باشیم این فرصت را ماحصل و نتیجه حضور مستمر خود در مسجد در ایام نوجوانی و جوانی می‌دانم.

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر خاطرنشان کرد: مسایل فرهنگی و تربیتی نیازمند توجه جدی است و باید از تمام ظرفیت‌ها برای تقویت این شجره مبارک (کانون‌های فرهنگی هنری مساجد) استفاده کنیم.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی