روایت علی انصاریان از حواشی جنجالی برنامه «زابیواکا»


روایت علی انصاریان از حواشی جنجالی برنامه «زابیواکا»

ورود علی انصاریان به دنیای مجری‌گری اصلا بی‌حاشیه نبود. بازیکن اسبق پرسپولیس که از بابت یک فصل حضورش در استقلال واقعا پشیمان است، چند سالی است خود را در عالم سینما و هنر مشغول کرده و برای خود اسم و رسمی هم به دست آورده است؛ به‌خصوص پس از حضور در برنامه زابی‌واکا که از یک شبکه اینترنتی پخش شد. حاشیه‌های کلامی این برنامه که به مناسبت جام‌جهانی تهیه شده بود، آنقدر زیاد شد که به انتهای این بازی‌ها نرسید و زودتر تعطیل شد. سراغ انصاریان رفتیم و از او درمورد این برنامه سوال کردیم. درنهایت هم گفت‌وگو با موضوع پرسپولیس خاتمه یافت. خواندن سخنان مدافع اسبق پرسپولیس را به شما؛ همراه «فرهیختگان» توصیه می‌کنیم.

اولین مجری‌گری‌ات با حاشیه‌های زیادی همراه شد!

حضورم به‌عنوان مجری برایم یک اتفاق و تجربه جدیدی بود. خیلی‌راحت توانستم با مردم حرف بزنم و از این بابت واقعا خوشحالم.

پس برایت کار پرباری بوده است!

بله. اگر دیدید این برنامه برای مردم جا افتاد و استقبال خوبی از آن شد، علتش بده‌بستانی بود که به شکل دلی با مردم داشتیم. خودمانی حرف زدیم و کاری کردیم مردم خود را درگیر اجرای برنامه ببینند.

ولی در این برنامه خط قرمزها را رد می‌کردی!

خودسانسوری نکردم! خودسانسوری کنی، مجبوری دروغ بگویی. من هم اهل دروغ‌گفتن به مردم نبودم. حواسم واقعا به مردم بود که از این کار لذت ببرند.

چند برنامه در پیش داشتید که کار متوقف شد؟!

هر روز شایعات درمورد این برنامه بیشتر می‌شد. درنهایت سه برنامه آخر را حذف کردند و اجازه اجرا و پخش ندادند.

کار با مجید یاسر چطور بود؟

حضور مجید یاسر در این برنامه تاثیر زیادی در گیرایی آن داشت. همکارت وقتی کاربلد باشد، قطعا بر جذابیت کار افزوده می‌شود. او واقعا مسلط بود و به من کمک کرد بهتر و مسلط‌تر از همیشه کار اجرا را انجام دهم.

نمی‌دانستی اسم‌بردن از خوانندگان لس‌آنجلسی نوعی ردکردن خط قرمزهاست؟

اسم آوردم؛ چون نمی‌توانی آنها را از تاریخ حذف کنی. امروز آنقدر کار خوانندگان داخلی ما عالی شده که دیگر کسی کارهای آن‌طرفی را گوش نمی‌دهد، با این حال نمی‌توانیم به خود دروغ بگوییم. این خواننده‌ها برای دهه پنجاه و شصتی‌ها نوستالژی هستند.

گفتند ممنوع‌الکار شدی!

من حرف بدی نزدم که بخواهند ممنوع‌الکارم کنند. در تلویزیون هم نبودم که می‌گویند ممنوع‌التصویر شده‌ام. یعنی نباید اسم کسانی را که دوست‌شان داریم یا مردم با آنها خاطره دارند بیاوریم؟!

بعد هم که سراغ شوخی با جواد کاظمیان رفتی!

جواد یکی از بهترین کسانی است که در زندگی‌ام شناخته‌ام. با او همیشه حالم خوب است. شوخی‌ای که با او کردم، حاصل همان شیطنتی است که همیشه در فوتبال و زندگی‌ام داشته‌ام.

راستی شنیدی استانکو فوت کرد؟ تو زمان او در پرسپولیس نبودی؟

من با پروین به پرسپولیس آمدم اما از شنیدن خبر مرگ استانکو خیلی ناراحت شدم. او سیستم ۲-۵-۳ و ۱-۶-۳ را به‌خوبی در پرسپولیس جا انداخت و با همین سیستم‌ها این تیم توانست سال‌ها قهرمان بماند.

شرایط پرسپولیس را در ادامه راه لیگ چطور می‌بینی؟

بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنم و از نتایجش باخبر هستم. این تیم در نیم‌فصل دوم و با بازشدن پنجره نقل‌وانتقالات قطعا شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و در مسیر قهرمانی قدم‌هایش محکم‌تر از قبل خواهد شد.

باشگاه تا الان موفق شده محمد نادری را برای نیم‌فصل به خدمت بگیرد.

نادری را نمی‌شناسم اما در تیم ملی شاگرد برانکو بودم و او را خوب می‌شناسم. بی‌مورد دست روی بازیکنی نمی‌گذارد و خواهان او نمی‌شود. حتما در بازی نادری چیزهایی دیده که درخواست جذب او را به باشگاه پرسپولیس داده است.

اردلان بزرگ‌نیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403