تکذیب شایعه وجود گنج و زیرخاکی در چهارمحال و بختیاری


تکذیب شایعه وجود گنج و زیرخاکی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: مردم به اخبار غیررسمی و شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نداشته باشند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، «مهرداد جوادی» اظهار کرد: به‌تازگی برخی شایعات مبنی بر وجود گنج، زیرخاکی و یا دفینه در برخی نقاط چهارمحال و بختیاری در فضای مجازی منتشر شده است.

وی افزود: هیچکدام از این شایعات حقیقت ندارد و مردم باید مراقب باشند که فریب سودجویان، فرصت‎‌طلبان و قاچاقچیان را نخورند.

جوادی تصریح کرد: بسیاری از قاچاقچیان قصد دارند تا از این طریق و با گمراه کردن مردم نسبت به فروش اشیای تقلبی و کلاهبرداری اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور تأکید می‌شود که انتشار هرگونه خبر، مطلب و یا اطلاعات رسمی در خصوص حوزه‌های مختلف مرتبط با میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری تنها از طریق سایت اطلاع‌رسانی این اداره‌کل به نشانی اینترنتی www.miraschb.ir صورت می‌گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری افزود: در همین راستا انتشار هرگونه خبر، مطلب و یا اطلاعاتی در خصوص حوزه‌های مختلف مرتبط با میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بدون هماهنگی با روابط عمومی و خارج از سایت اطلاع‌رسانی این اداره‌کل ارزش و اعتبار ندارد.

جوادی اظهار کرد: ضمن تشکر از تلاش رسانه‌های گروهی چهارمحال و بختیاری در خصوص اطلاع‌رسانی بخش‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تقاضا می‌شود تا برای انعکاس هرگونه خبر، مطلب و یا اطلاعات در این رابطه با روابط عمومی این اداره‌کل هماهنگی لازم را انجام دهند.

وی یادآور شد: امید می‌رود با گسترش تعامل، همکاری و ارتباط میان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری و رسانه‌های گروهی این استان بتوان گام بلندی در راستای تحقق اهداف توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف مرتبط با این اداره‌کل برداشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان