زهرا نعمتی:انشاءالله در هلند سهمیه المپیک می‌گیرم/ورزشکار بهانه گیری نیستم


زهرا نعمتی:انشاءالله در هلند سهمیه المپیک می‌گیرم/ورزشکار بهانه گیری نیستم

کماندار پرافتخار ایران و باشگاه مس کرمان این روز ها در حال آماده سازی خودش برای شرکت در مسابقات جهانی 2019 تیراندازی با کمان معلولان جهان در کشور هلند است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛او که حتی در زمان تعطیلی تیم ملی به صورت انفرادی تمریناتش را ادامه می دهد از روز یازدهم دی ماه به اردوی تیم ملی می رود تا زیر نظر مجید کهتری مربی تیم ملی خودش را برای مسابقات جهانی آماده کند.

*کمتر از 6 ماه تا مسابقات جهانی باقی مانده است و اردوی شما به زودی آغاز می شود.

دقیقا و یکی از مهمترین اهداف فعلی ام آماده سازی برای شرکت در هر دو رویداد است، چرا که در این میادین سهمیه بازی های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو توزیع می شود.

*کسب سهمیه فقط در این مسابقات که نیست؟

غیر از مسابقات جهانی هلند، فرصت های دیگری برای کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک وجود دارد.مثل مسابقات قهرمانی آسیا که از آن برای کسب سهمیه المپیک خاطره خوبی دارم.

*دوباره صحبت از المپیک و پارالمپیک شده.زهرا نعمتی خاطرات زیاد خوبی قبل از این مسابقات ندارد.مشکلات و ...

در المپیک قبلی مجبور بودم شخصا پیگیر خیلی از مسائل باشم.یکی از مشکلاتم در بازی های المپیک، رسانه های دنیا بودند که پیگیر گفتگو و گزارش از من بودند در حالیکه اولویت من در آن شرایط خود المپیک بود اما مدام تمرکزم را بهم می زدند.

*البته از المپیک ریو خاطره خوبی هم دارید.شما پرچمدار بودید.

بله و این یکی از بهترین خاطراتم هست.هر چند که آنجا هم برای من به عنوان یک ورزشکار ویلچر نشین اصلا تدابیر خاصی اندیشیده نشده بود.

*شرایط فدراسیون چطور است؟اصلا در ارتباط هستید؟

خیلی ها من را می شناسند.ورزشکاری نیستم که مدام بهانه بگیرم.واقعا نمی خواهم در این باره حرف بزنم.من می خواهم به المپیک و پارالمپیک برسم و برای این کار هم از هیچ کوششی دریغ نمی کنم.

*پس باید روی سهمیه نعمتی از همین حالا حساب کنیم.

خیلی شرایط سختی است.خودم که هدفم این است در همین مسابقاتی که در هلند برگزار می شود کار را یکسره کنم و سهمیه را بگیرم.من قول می دهم تلاش خودم را بکنم اما اگر نشد انشاءالله مسابقات بعدی.

251 251

کد خبر 1217930

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب