جذاب‌ترین تورهای مسافرتی در نوروز 98


تقریبا در همین یکی دو ماه آینده باید برنامه‌ریزی سفر نوروز را انجام داد، بنابراین هر چه زودتر تور نوروز را رزرو کنید با نرخ بهتر و برنامه‌ریزی مناسب می‌توانید تجربه‌ی خوبی از سفر نوروزی داشته باشید . در اینجا چندمقصد مناسب سفر در نوروز را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با توجه به سلیقه شخصی خود و انتظار همسفران از میان مقاصد گردشگری مناسب انتخاب کنید.

صراط:

تقریبا در همین یکی دو ماه آینده باید برنامه‌ریزی سفر نوروز را انجام داد، بنابراین هر چه زودتر تور نوروز را رزرو کنید با نرخ بهتر و برنامه‌ریزی مناسب می‌توانید تجربه‌ی خوبی از سفر نوروزی داشته باشید . در اینجا چندمقصد مناسب سفر در نوروز را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با توجه به سلیقه شخصی خود و انتظار همسفران از میان مقاصد گردشگری مناسب انتخاب کنید.

عید امسال در کنار بسفور با تور استانبول نوروز

تور استانبول نوروز 98 یکی از هیجان انگیز‌ترین سفرها در نورورز امسال است هوای استانبول بسیار مطبوع و روح نواز است و در کنار بناهای تاریخی زیبا که داستان‌های شگفت‌انگیزی در خود دارند قدم بزنید و از تابش آفتاب نور خورشید لذت ببرید.

تور‌های استانبول از حدود سه شب شروع شده و با پرواز‌های مختلف ماهان، قشم ایر و معراج برنامه‌ریزی می‌شوند تمام تور‌ها دارای گشت شهری هستند و در بهترین مناطق شهر استانبول اقامت می‌کنید.
استانبول هتل‌های خوبی دارد از هتل‌های سه ستاره تا پنج ستاره‌های زنجره‌ای را می‌توانید رزرو کنید. آژانس آویسا در تمام هتل‌های تور نوروز خدمات سرو صبحانه را نیز در نظر گرفته است.

در خیابان استقلال خرید کنید و قم بزنید از کافه‌های استانبول لذت ببرید و قهوه ترک بنوشید.

به رستوران‌های اصیل سلطان احمد بروید و از کباب‌های خوش طعم و غذاهای دریای استانبول نوش جان کنید.

با آژانس آویسا تماس بگیرید و در مورد تور‌های نوروز بپرسد و بهترین تور ممکن با سلیقه خود و خانواده را همین امروز رزرو کنید.

جذاب‌ترین تورهای مسافرتی در نوروز 98

خوش‌گذرانی بهاری در ترکیه با تور آنتالیا نوروز

تور آنتالیا نوروز 98 مخصوص خانواده‌هایی است که توقع همه چیز عالی را از سفر دارند؛ زیباترین هتل‌های پنج ستاره ساحلی را در آنتالیا می‌توان دید به لیست این هتل ها در وب‌سایت آژانس آویسا نگاهی بیاندازید هتل‌های متنوع با سلیقه‌های مختلف وجود دارند مخصوصا خانواده‌هایی که با کودکان سفر می‌کنند و می توانند هتلهایی که امکانات تفریحی خاص کودکان دارند را انتخاب کنند. بسیاری از هتل‌های آنتالیا دارای خدمات غذاهای ۲۴ ساعته هستند و برای خورد و خوراک هزینه پرداخت نمی‌کنید.
تور‌های عید آنتالیا با پرواز‌های ترک اطلس جت و سان اکسپرس و پرواز ایرانی ایران ایر برنامه‌ریزی می‌شود و با ترنسفر‌های فرودگاهی رایگان و گشت شهری برای رزرو ارائه می‌شوند. به مدت یک هفته برگزار می‌شوند و گردشگران دارای گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان هستند.

برای رزرو سفر آنتالیا با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و بدون نیاز به ویزا امسال عید را با خیال آسوده به ترکیه سفر کنید.

جذاب‌ترین تورهای مسافرتی در نوروز 98

آرامش در طبیعت زیبای ساحلی با تور تایلند نوروز

تور تایلند نوروز 98 برای بسیاری از آدمها جذاب است این کشور با طبیعت زیبا و ساحل‌های بی‌کران و ماسه‌ای دریای آندمان شما را در بهار امسال مدهوش می‌کند. تورها معمولا از حدود یک هفته و برای سه مقصد اصلی در تایلند برنامه‌ریزی شده‌اند در سفر نوروزی هر یک از مقصد‌های بانکوک، پاتایا و پوکت را می‌توانید انتخاب کنید و همین‌طور امکان انتخاب تور‌های نوروز را به صورت ترکیبی نیز دارید.

بانکوک به غذاهای خیابانی و میدان سیام معروف است انواع غذاها را امتحان کنید و برای دیدن معبد زیبای وات فرا در هنگام طلوع خورشید زمان بگذارید.

در شهر‌های پوکت و پاتایا هتل های خوب چهار یا پنج ستاره رزرو کنید و برای ساعتهای طولانی کنار ساحل قدم بزنید و با غواصی کردن دنیای زیر آب را تماشا کنی و خاطراتی به یاد ماندنی بسازید.

تور ها با پرواز ‌ماهان برنامه ‌ریزی شده و دارای ترنسفر فرودگاهی هستند البته از دیگر خدمات تور‌های آژانس آویسا می توان به گشت‌های شهری همراه راهنمای فارسی زبان و صبحانه های رنگارنگ هتل‌ها نیز اشاره کرد.

با کارشناسان آژانس تماس بگیرید و یکی از بهترین تور‌های زندگیتان را رزرو کنید.

تماشای آسمانخراش‌های مدرن در تور مالزی نوروز

تور مالزی نوروز 98 با پرواز های ماهان به صورت مستقیم برنامه‌ریزی شده و همگی دارای ترنسفر فرودگاهی هستند به سراغ وب‌سایت آژانس آویسا بروید و برای دیدن کوالالامپور تور‌ها را بررسی کنید بسیاری از تور‌ها به صورت ترکیبی هستند و در میانه سفر می‌توانید لنکاوی پنانگ و یا سنگاپور را ببینید.
تمام هتل ها با صبحانه هستند و در کوالالامپور اگر هتل سه ستاره رزرو کردید در مقاصد زیبای دیگر هتل‌های چهار و پنج ستاره را از دست ندهید و اقامتی لذت بخش در این کشور زیبا تجربه کنید.
در کوالالامپور خرید کنید و از بالای برج‌های دوقولو پتروناس شهر را تماشا کنید؛ کوالالامپور شهری رنگی با طیف زیادی از تفریحات و نقاط دیدنی منحصر به فرد برای انواع سلیقه‌ها و گروه‌های خانوادگی است. اما این بدان معنی نیست که برای سفر به آن نیاز به جیب پر پول داشته باشید. شما می‌توانید با یک مدیریت درست سفری ارزان و مقرون به صرفه را در عید نوروز تجربه کنید. از همین حالا به فکر برنامه‌ریزی سفر به مالزی باشید و با نرخ ارزان پایه آن را رزرو کنید.

جذاب‌ترین تورهای مسافرتی در نوروز 98

همنشنی با مردمان گرجی در تور گرجستان نوروز

تفلیس برای سفر کوتاه و چند روزه شهر رویاهای شماست هم در نزدیکی ایران است و هم غذاهای خوشمزه فراوان دارد. برای داشتن یک سفر همه چیز تمام به گرجستان، هتل چهار یا پنج ستاره خوب در مرکز شهر رزرو کنید بسیاری از هتل‌های پیشنهادی آژانس دارای صبحانه‌های خوشمزه و فوق‌العاده گرجی هستند و هر روز صبح را با طعمی لذیذ از صبحانه هتل آغاز می‌کنید.
برای خرید به تفلیس گالریا بروید و از برند‌های مختلف اروپایی خرید کنید اینجا نه تنها یک مرکز خرید بلکه مرکز تفریحی مدرنی برای خانواده‌ها محسوب میشود و بچه‌ها هم میتوانند بازی کنند و از انواع رستوران‌ها غذاهای خوبی نوش جان کنید.

به خیابان روستا ولی بروید و در موزه‌ها بچرخید و در کافه‌هایش نوشیدنی‌های گرجی را نوش جان کنید.
با پروازهای قشم ایر و ایران ایر به فرودگاه بین المللی تفلیس می رسید و با ترنسفر‌های فرودگاهی آژانس در هتل زیبای خود اقامت می‌کنید. با کارشناسان آویسا تماس بگیرید و بهترین تور گرجستان نوروز 98 را رزرو کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام