سرمربی اسبق تیم ملی: برای قهرمانی در جام ملت ها واقع بین باشیم


سرمربی اسبق تیم ملی: برای قهرمانی در جام ملت ها واقع بین باشیم

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه برای قهرمانی در جام ملت های آسیا باید واقع بین باشیم، گفت: بالا بردن سطح توقعات از تیم ملی، استرس بازیکنان را افزایش می دهد.

«ناصر ابراهیمی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص هفدهمین دوره جام ملت های آسیا که از 15 دی ماه در امارات آغاز می شود، اظهار داشت: بی تردید تورنمنت حساس و زیبایی را در پیش خواهیم داشت و امیدوارم تیم ایران بتواند پس از سال ها به قهرمانی دست یابد.
وی ادامه داد: به طور حتم تیم ملی کشورمان به آسانی از گروه خود صعود خواهد کرد، اما کار اصلی از مرحله حذفی آغاز می شود.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص جدی ترین رقبای تیم کشورمان در جام ملت های آسیا، گفت: در مرحله گروهی بی تردید عراق جدی ترین رقیب است و در مراحل بالاتر نیز کره جنوبی، عربستان، ژاپن و استرالیا جدی ترین رقبا هستند.
ابراهیمی با اشاره به شانس قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا، خاطرنشان کرد: تیم ملی 50 درصد شانس قهرمانی دارد و بازیکنان تمام تلاش خود را به کار می بندند، اما نباید فکر کنیم قهرمانی در جام ملت ها اتفاق ساده ای است.
وی تصریح کرد: تیم های درجه دو آسیا چون عراق، قطر و امارات بسیار خطرناک تر از حریفان اصلی هستند و باید برای این تیم ها نیز شانس قهرمانی قائل بود.
ابراهیمی در واکنش به انتقاد برخی از تیم ملی ایران، اظهار داشت: اگر قصد انتقاد از تیم ملی را داریم باید عادلانه این کار را انجام دهیم، زیرا کی روش جزو 10 مربی برتر دنیا است و نمی توان از نظر فنی او را زیر سئوال برد.
وی افزود: متاسفانه برخی دوستانه حتی به نفرات دعوت شده به تیم ملی انتقاد می کنند در حالی که این موضوع از اختیارات سرمربی است.
کشور امارات از پانزدهم دی ماه جاری میزبان هفدهمین دوره جام ملت های آسیا است که تیم ایران در گروه سوم با تیم های عراق، یمن و ویتنام دیدار می کند.
ورزشی **9118**3783**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !