امشب مشت کی‌روش باز می‌شود؟


امشب مشت کی‌روش باز می‌شود؟

تیم ملی بعد از اعلام لیست 23 نفره‌اش آخرین بازی دوستانه قبل از جام ملت‌ها را درست یک هفته پیش از رویارویی با یمن در گام نخست این تورنمنت مقابل قطر برگزار خواهد کرد.

به گزارش فرتاک ورزشی،

بازی در دوحه برگزار می‌شود و به قول کی‌روش عایدی فنی بیشتری برای تیم میزبان خواهد داشت هر چند کادر فنی تیم ملی هم می‌تواند آخرین تست‌های لازم را روی نفراتش در پست‌های مختلف انجام دهد.

این ششمین بازی دوستانه تیم ملی بعد از جام جهانی و در فاصله حدودا شش ماهه از بازی پرتغال تا امروز است. تیم ملی در این مدت با سه تیم از قاره آمریکا و سه تیم از آسیا بازی کرده و مهیای دیدار با یمن خواهد شد. بازی با یمن به درخواست فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی قطر پشت درهای بسته برگزار خواهد شد و مثل بازی با فلسطین نمی‌توانیم ببینیم تیم ملی چقدر برای شروع تورنمنت جام ملت‌ها آماده است اما ترکیب این مسابقه و تغییراتی که کی‌روش در تیمش ایجاد خواهد کرد می‌تواند تا حدودی دست او را برای بازی با یمن رو کند.

این بازی در حالی برگزار خواهد شد که تیم ملی همچنان علیرضا جهانبخش را در اختیار ندارد و باید دید با توجه به غیبت او که بازیکنی اصلی در تیم کی‌روش به حساب می‌آید کدام بازیکن به‌عنوان بال راست به میدان خواهد رفت. همچنین در نقاط مبهم دیگری مثل هافبک دفاعی و بازوی چپ نیز همه منتظرند ببینند مهره مورد نظر کی‌روش چه بازیکنانی خواهند بود هر چند بعید نیست مرد پرتغالی در این بازی هم دنبال فریب دادن رقبا باشد.

آخرین بازی دو تیم حدود 21 ماه قبل در دوحه و در مرحله مقدماتی جام جهانی برگزار شد که با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید. بازی امروز از ساعت ۲۰ به وقت محلی (۲۰:۳۰ به وقت تهران) برگزار می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک ورزشی کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت