پیشنهاد زائری به جوانان برای حضور در نمازجمعه این هفته


پیشنهاد زائری به جوانان برای حضور در نمازجمعه این هفته

گروه شبکه اجتماعی ــ حجت‌الاسلام زائری در پی انتصاب حجت‌الاسلام حاج علی اکبری، به امامت جمعه موقت تهران، در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: «مدت‌ها بود حسرت حضور در نماز جمعه را داشتم».

پیشنهاد زائری به جوانان برای حضور در نمازجمعه این هفته

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین زائری، کارشناس دینی و فرهنگی کشورمان، در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکس‌هایی را از حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری به مناسبت انتصاب وی به امامت جمعه موقت تهران منتشر کرد و نوشت: «مدت‌ها بود حسرت حضور در نماز جمعه را داشتم! دلم تنگ شده بود برای آن فضای شورانگیز و شوق‌آفرین سال‌های دور! حالم بد می‌شد از این نماز جمعه رسمی و تشریفاتی پیرمردی و دلم تنگ شده بود برای آن نماز جمعه که گرمای حال و هوای جوان‌ها را داشته باشد!»

خبر انتصاب استاد فرزانه و دانشمند اخلاقی نازنین حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری (و به اعتقاد من آیت‌الله‌تر از خیلی مدعیان) به امامت جمعه تهران، خوش‌ترین خبر این روزهای تلخ و تیره بود. این هفته می‌توانم بعد از مدت‌ها به نماز جمعه بروم! (و به همه دوستان جوان پیشنهاد می‌کنم با حضور گسترده خودشان در نماز جمعه این هفته نشان بدهند که انتخاب درست و صحیح امام جمعه می‌تواند نتیجه‌بخش باشد و نشان بدهند که مشکل مردم با اصل نماز جمعه نیست بلکه با رفتار و گفتار سیاسی و جناحی امامان جمعه مشکل داریم).

و کاش ایشان قبل از جمعه همین هفته دستور جمع کردن آن میله‌های منحوس آهنی را هم بدهند که این فاصله‌گذاری طبقاتی زشت هم از نماز جمعه تهران رخت بربندد و اندکی - اقلا به ظاهر - رایحه برادری و برابری نماز جمعه‌های اول انقلاب استشمام شود!

حجت‌الاسلام زائری در این پست با عنوان «بعدالتحریر» نوشت: بین خودمان بماند؛ از ته دل امیدوارم آقای حاجی روزی مثل بقیه نشود و این آخرین امید باقیمانده را برای امثال من نقش بر آب نکند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه