دیدار رییس‌هلال احمر با علی‌لاریجانی


دیدار رییس‌هلال احمر با علی‌لاریجانی

علی اصغر پیوندی در دیدار با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی گزارش کوتاهی از فعالیت های جدید این جمعیت در حوزه های مختلف امدادی، اجتماعی و حمایتی در طول شش ماه گذشته ارایه داد

قانون- رئیس جمعیت هلال احمر با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش قانون علی اصغر پیوندی در دیدار با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی گزارش کوتاهی از فعالیت های جدید این جمعیت در حوزه های مختلف امدادی، اجتماعی و حمایتی در طول شش ماه گذشته ارایه داد.

علی لاریجانی نیز در این دیدار با تاکید بر نقش ماموریت های مهم جمعیت هلال احمر در مدیریت و پیشگیری از حوادث و سوانح اظهار امیدواری کرد با تعامل بیشتر بین نمایندگان و جمعیت هلال احمر بتوان گام های موثرتری برای حل چالش های پیش رو برداشت.

گفتنی است در روز گذشته نیز پیرو تعاملات فیمابین مجلس شورای اسلامی و مدیران جمعیت هلال احمر مسایل و مشکلات موجود مطرح و با همفکری های صورت گرفته تصمیماتی برای حمایت بیشتر مجلس شورای اسلامی و رفع برخی از موانع از ازجمه رفع مشکل به کارگیری امدادگران با سابقه گرفته شد.

در این دیدارها رییس کمیسون بهداشت و رییس کمیسیون بودجه مجلس از طرح های نمایندگان برای حمایت بیشتر از فعالیت های جمعیت هلال احمر خبر دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن