آتش‌سوزی در لندن در شب سال نوی میلادی/ حمله با سلاح سرد در منچستر


آتش‌سوزی در لندن در شب سال نوی میلادی/ حمله با سلاح سرد در منچستر
وقوع آتش‌سوزی در انباری در جنوب لندن موجب اعزام ده‌ها آتش‌نشان و خودروی آب‌پاش به محل این حادثه شده است.

به گزارش فارس، همزمان با جشن‌های سال نوی میلادی در پایتخت انگلستان، وقوع آتش‌سوزی گسترده در انباری در جنوب لندن موجب اعزام ده‌ها آتش‌نشان به محل این حادثه شد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «اسکای نیوز»، در پی این آتش‌سوزی که در منطقه «کرویدون» واقع در جنوب لندن رخ داده، حدود ۱۲۰ آتش‌نشان به همراه ۲۰ خودروی آب‌پاش برای خاموش کردن آتش به کار گرفته شده‌اند.

این حادثه ساعت ۷:۵۰ عصر به آتش‌نشان‌ها اعلام شده و تا زمان نگارش این خبر نیز انبار حادثه‌دیده همچنان در آتش می‌سوزد.

مقام‌های آتش‌نشانی لندن می‌گویند هنوز علت این آتش‌سوزی مشخص نیست و تحقیقات در این مورد آغاز شده است. بر اساس گزارش‌های اولیه، در این حادثه به کسی آسیبی نرسیده است.

حمله با سلاح سرد در منچستر ۳ زخمی بر جای گذاشت

آتش‌سوزی در لندن در شب سال نوی میلادی/ حمله با سلاح سرد در منچستر

رسانه‌های انگلیسی بامداد سه‌شنبه (به وقت تهران) از حمله یک نفر با چاقو به گروهی از مردم در یک ایستگاه قطار در شهر منچستر خبر داده‌اند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، در این حادثه که در ایستگاه قطار «ویکتوریا» در مرکز منچستر رخ داده، دستکم سه نفر، از جمله یک مأمور پلیس و یک زن زخمی شده‌اند. شاهدان می‌گویند مهاجم، مردی بوده که یک چاقوی بزرگ آشپزخانه به دست داشته است.

پلیس حمل و نقل انگلستان در بیانیه‌ای با تایید وقوع این حادثه، اعلام کرده است که یکی از مأمورانش از ناحیه بازو مجروح شده است. یک زن و یک مرد هم به دلیل جراحات وارده، به بیمارستان منتقل شده‌اند.

گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه نیروهای پلیس توانسته‌اند مهاجم را بازداشت کنند. هنوز از هویت و انگیزه مهاجم خبری منتشر نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز