اجرای 5 پروژه راهسازی با اعتبار 122 میلیارد تومان در گچساران


اجرای 5 پروژه راهسازی با اعتبار 122 میلیارد تومان در گچساران

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 5 پروژه در دو محور شهرستان گچساران با اعتباری بالغ بر 122 میلیارد تومان در دست اجراست.

به گزارش ایسنا، عبدالمجید نژاد صفوی در نشست بررسی پروژه‌ها و مشکلات پیمانکاران گچساران افزود: در شهرستان گچساران پروژه های بزرگی در حوزه راه در دست اجراست.

وی بیان کرد: 5 پروژه در دو محور شهرستان گچساران با اعتباری بالغ بر 122 میلیارد تومان در دست اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با تکمیل و بهره برداری از این تعداد پروژه تحول خوبی در حوزه راه شهرستان گچساران به وجود می آید.

نژاد صفوی عنوان کرد: قطعه اول" باباکلان ـ گچساران"به طول 9.7 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد تومان 64 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: قطعه دوم "باباکلان ـ گچساران" نیز با 45 درصد پیشرفت فیزیکی و 32 میلیارد تومان اعتبار به طول 6 کیلومتر از دیگر طرح‌های در دست اجرای این شهرستان است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از دیگر پروژه های حوزه راه در گچساران می توان به محور "پازنان -رگ سفید ـ بی بی حکیمه" اشاره کرد.

نژاد صفوی بیان کرد: قطعه اول "گچساران ـ رگ سفید" به طول 12 کیلومتر و اعتباری بالغ بر 21 میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی 65 درصد، محور "گچساران ـ بی بی حکیمه" به طول 5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان و 60 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

وی افزود: قطعه سوم این پروژه محور "گچساران به پازانان" به طول 10 کیلومتر و اعتبار 20 میلیارد تومان 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اسماعیل احمدی، رئیس اداراه راه و شهرسازی شهرستان گچساران نیز در این نشست ادامه داد: پروژه های حوزه راه با میزان اعتبارات تخصیص یافته به آن بررسی شد.

وی اضافه کرد: جهت مرتفع کردن مشکلات پیمانکاران پروژه های حوزه راه گچساران قول مساعد داده شده است.

احمدی اضافه کرد: تلاش می شود تا این پروژه های بزرگ با سرعت بیشتری اجرا شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل