روسیاهی مدعیان پیروی از عیسی مسیح


روسیاهی مدعیان پیروی از عیسی مسیح

شفقنا- روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود نوشت امروز، اروپا و آمریکا سال جدید میلادی را درحالی آغاز می‌کنند که پرونده کشورهای مدعی پیروی از حضرت عیسی مسیح آکنده از نقض حقوق بشر، تروریسم، جنگ افروزی، فروش جنگ افزار به جنایتکاران و حمایت از دولت‌های مستبد و خودکامه است. در راس این دولت‌ها دولت آمریکا قرار دارد که رئیس […]

روسیاهی مدعیان پیروی از عیسی مسیح

شفقنا- روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود نوشت امروز، اروپا و آمریکا سال جدید میلادی را درحالی آغاز می‌کنند که پرونده کشورهای مدعی پیروی از حضرت عیسی مسیح آکنده از نقض حقوق بشر، تروریسم، جنگ افروزی، فروش جنگ افزار به جنایتکاران و حمایت از دولت‌های مستبد و خودکامه است.
در راس این دولت‌ها دولت آمریکا قرار دارد که رئیس جمهوری غیرعادی دارد بطوری که خود آمریکائی‌ها او را دیوانه‌ای می‌دانند که جایگاه و اعتبار آمریکا را بشدت مخدوش کرده و تنزل داده است. اقدامات خلاف منطق بشری و حقوق بین الملل، روش مستمر دولتمردان آمریکائی در یک قرن اخیر است، ولی روش دونالد ترامپ رئیس‌جمهور کنونی آمریکا بقدری غیرمنطقی است که حتی همان دولتمردان آمریکائی که به روش غیرمنطقی عادت دارند، او را مذمت می‌کنند و خارج از چارچوب‌های معمولی آمریکا می‌دانند! این، یعنی تنزل شدید و بی‌سابقه معیارهای حکومت‌داری در آمریکا که اکنون منجر به انزوای این کشور در جامعه جهانی شده است.
مدعیان پیروی از دین عیسی مسیح که پیامبر صلح و دوستی با انسان‌ها و دشمنی و برخورد با ظالمان بود، در قرن‌ها و دهه‌های اخیر درست عکس دستورها و عملکرد این پیامبر خدا عمل می‌کنند. دولت‌های مسیحی اروپا و آمریکا حقوق بشر را به ابزاری برای سرکوب آزادیخواهان و پیشبرد اهداف کثیف خود تبدیل کرده‌اند. آنها علیرغم آنهمه ادعای حمایت از حقوق بشر، در ماجرای قتل فجیع جمال قاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی امتحان بسیار بدی دادند. هنگامی که خبر جنایت بن سلمان ولیعهد سعودی در کنسولگری عربستان در اسلامبول ترکیه منتشر شد، فریاد حقوق بشری رسانه‌ها و حتی دولتمردان اروپا و آمریکا گوش فلک را کر کرد ولی با گذشت زمان تمام آن ادعاها به فراموشی سپرده شد و دولتمردان مسیحی اروپا و آمریکا به فروش سلاح‌های مرگبار به آل سعود ادامه می‌دهند و رئیس‌جمهور آمریکا با وقاحت تمام اعلام می‌کند میان ادامه تجارت سلاح و حمایت از مقتول کنسولگری عربستان در اسلامبول، قطعاً اولی را ترجیح می‌دهد زیرا اقتصاد آمریکا به پول نیاز دارد. این، یعنی حقوق بشر، باید فدای پول شود هر چند هر روز ده‌ها نفر در یمن با سلاح‌های غربی که به آل سعود فروخته می‌شوند به خاک و خون کشیده شوند.
استمرار حمایت دولت‌های اروپائی و آمریکا از تروریست‌ها در سوریه، عراق و افغانستان و کمک‌های آنها به رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم فلسطین، فروش سلاح حکام به عربستان و بحرین برای سرکوب آزادیخواهان، استمرار اشغال نظامی افغانستان، سرکوب مردم فقیر و معترض در فرانسه، انگلیس و آمریکا و دخالت در امور بسیاری از کشورها در پنج قاره جهان از برگ‌های سیاه پرونده دولت‌هائی است که مدعی پیروی از دین عیسی مسیح هستند. آنها با عملکرد خلاف حقوق بشری خود نه تنها از این پیامبر خدا پیروی نمی‌کنند بلکه در جهت عکس دستورالعمل‌ها و روش او حرکت می‌کنند. جهان امروز اگر آکنده از ناامنی، قتل، غارت و محرومیت هاست، اینها همه نتیجه روش سلطه گرانه دولت‌های غربی مدعی پیروی از دین مسیح است، پیامبری که از چنین دولتمردانی بیزار است و از اینکه آنها خود را به او منتسب می‌کنند رنج می‌برد.
رفتار دولت آمریکا با ملت ایران نیز مصداقی از عملکرد خلاف انسانیت و ضد حقوق بشری سایر دولت‌های غربی است. ملت ایران با وقوف کامل بر کارنامه سیاه آمریکا در برابر فشارها و تحریم‌های ۴۰ ساله مقاومت کرده و به این مقاومت ادامه خواهد داد و پیروزی نهائی را از آن خود خواهد کرد. آنچه در تاریخ ثبت خواهد شد پیروزی ملت‌های مقاوم و شکست و روسیاهی مدعیان پیروی از عیسی مسیح است.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!